Bricomarché liczy już 171 sklepów

Najnowsze supermarkety ruszyły w Świnoujściu, Gostyninie oraz Bytowie.

W każdym przypadku jest to pierwsza placówka sieci Bricomarché w mieście. 

Na przełomie listopada i grudnia Bricomarché uruchomiło 3 nowe sklepy: 18 listopada w Świnoujściu, 30 listopada w Gostyninie, a 2 grudnia w Bytowie. Supermarkety sieci oferują około 25 tys. produktów z czterech głównych działów: majsterkowanie, budowlany, dekoracja i ogród.

Dodatkowo w Gostyninie znajduje się dział z artykułami zoologicznymi. Muszkieterowie współpracują także z lokalnymi dostawcami – w bytowskim i gostynińskim Bricomarché można kupić od nich rośliny. Ponadto Grupa Muszkieterów oferuje klientom dodatkowe usługi – w zależności od lokalizacji są to np.: wycięcie otworów w zlewozmywakach, podcinanie drzwi, cięcie blatów i płyt oraz transport zamówionego towaru.

- Konsekwentnie poszerzamy portfolio sklepów Bricomarché w Polsce. Uruchomienie trzech kolejnych sklepów w ostatnim czasie to dla nas duży sukces. Cieszymy się, że supermarkety naszej sieci są otwierane w nowych lokalizacjach, dzięki czemu mieszkańcy kolejnych miast mogą skorzystać z naszej oferty. Gwarantujemy im wysokiej jakości produkty do domu i ogrodu w korzystnej cenie, a także fachowe doradztwo naszych pracowników - mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna sieci Bricomarché w Polsce

- Kontynuujemy ekspansję sieci w całej Polsce i proponujemy przedsiębiorcom nowe formy współpracy. Informacje o różnych możliwościach dołączenia do Bricomarché przedstawimy na webinarze, który odbędzie się 10 grudnia, więcej szczegółów można znaleźć na stronie internetowej Grupy Muszkieterów - dodaje.

Powierzchnia handlowa sklepów Bricomarché wynosi średnio ponad 1700 mkw. W zależności od lokalizacji przy sklepach znajdują się także ogrody zewnętrzne, wiaty budowlane oraz parkingi dla klientów. W sklepach można realizować płatności bonami Sodexo i Grupy Muszkieterów, a także kupować na raty.

Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem prawie 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché.

Joanna Hamdan 13849 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.