Żabka: usługa zamów i odbierz we wszystkich sklepach

Od teraz każdy, z domu, będzie mógł zrobić zakupy w sieci Żabka. Wystarczy poprzez aplikację mobilną żappka złożyć zamówienie i odebrać zakupione produkty w najbliższym lub zlokalizowanym najbardziej "po drodze" sklepie.

Zamówienie jest gotowe do obioru już po 15 minutach od momentu jego złożenia, a czas na odebranie zakupów to 2 godziny od chwili otrzymania informacji o jego gotowości. Status zamówienia na bieżąco można śledzić w aplikacji żappka.

Gotowe produkty, spakowane w torbę, można odebrać w wybranym przez siebie sklepie bez kolejki. Płatność realizowana jest na miejscu w sklepie, w bezpieczny bezgotówkowy sposób.

Rozwiązanie jest konsekwencją i kolejnym etapem transformacji cyfrowej, która zachodzi w firmie.

– Dynamiczny rozwój rynku e-commerce, a przede wszystkim zapoczątkowana przez nas kilka lat temu transformacja cyfrowa, sprawiają, że w Żabce nieustannie poszukujemy nowych rozwiązań, by jak najlepiej odpowiadać na zmieniające się potrzeby konsumentów - tłumaczy Tomasz Blicharski, wiceprezes zarządu ds. finansowych i rozwoju w Żabka Polska.

Przyznaje także, że to sytuacja epidemiologiczna, z którą nasz kraj mierzy się już niemal od roku, stała się dla firmy dodatkowym bodźcem do przyspieszenia działań w tym obszarze.

- Z uruchomionej testowo usługi zamów i odbierz umożliwiającej klientom zakupy za pośrednictwem aplikacji żappka, z której korzysta już prawie 4  mln użytkowników. Obecnie, kiedy mamy do czynienia z koniecznością zachowania dystansu społecznego oraz zwiększonymi oczekiwaniami dotyczącymi bezpieczeństwa zakupów, spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem klientów. Dlatego zdecydowaliśmy się rozszerzyć testy na wszystkie 6800 placówek sieci Żabka w Polsce – mówi Tomasz Blicharski, wiceprezes zarządu ds. finansowych i rozwoju w Żabka Polska.

Test usługi Zamów i odbierz ruszył w kwietniu br. oferując ją początkowo w 20 sklepach w Warszawie, a następnie rozszerzając o nowe lokalizacje w kolejnych miastach. Od 6 grudnia br. w ramach testu będą mogli z niej korzystać klienci w całej Polsce – zarówno w aglomeracjach, jak i w małych miejscowościach.

 

Ilona Mrozowska 3973 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.