W Szczecinie największy sklep Tchibo w regionie

To pierwsza outletowa lokalizacja marki.

Należący do EPP szczeciński Outlet Park poszerzył swoją przedświąteczną propozycję o ofertę nowego najemcy – formatu Tchibo oferującego produkty związane ze spożyciem kawy oraz artykuły użytkowe.

To największa w regionie zachodniopomorskim i pierwsza lokalizacja marki w koncepcie outlet (267 mkw.) i w nowej odsłonie z coffee barem.

- Salon Tchibo to zupełnie nowa propozycja w ofercie centrum outletowego w województwie zachodniopomorskim. Klienci doceniają tę markę za aktualne trendy ze świata mody, aranżacji wnętrz, sportu i gospodarstwa domowego oraz klimatyczną atmosferę kawiarni z kawą doskonałej jakości w rozsądnej cenie. Jej debiut świetnie uzupełnia ofertę Outlet Parku Szczecin, który będąc połączeniem centrum wyprzedażowego z regularnym centrum handlowym, jest strategiczną lokalizacją handlową w 7. największym mieście w Polsce pod względem liczby ludności - mówi Marcin Ziółkowski, asset manager w EPP.

W pierwszej outletowej lokalizacji marki w Szczecinie klienci znajdą ofertę produktów, w tym kawę i akcesoria do jej parzenia oraz szeroką ofertę tematycznych kolekcji produktów w kategoriach gospodarstwa domowego, mody czy sportu. Popularnością będą z pewnością cieszyć się też kategorie sezonowe, jak np. dekoracje na zbliżające się Święta. W ofercie baru kawowego jednego z największych detalistów i producentów kawy na klientów czeka nie tylko bogaty wybór świeżo palonej małej czarnej, ale również napoje na jej bazie w wersji na gorąco i zimno oraz słodkie wypieki i desery – w Outlet Parku obecnie serwowane wyłącznie na wynos.

Outlet Park, największe i jedyne centrum wyprzedażowe w regionie zachodniopomorskim, dysponuje ponad 28 tys. mkw. powierzchni najmu. To projekt, który jako pierwszy w Polsce łączy centrum wyprzedażowe z funkcjami typowymi dla regularnego centrum handlowego. Znajduje się tu 120 sklepów oraz punktów usługowych oraz m.in. supermarket Netto, przychodnia Dom Lekarski, klub fitness Calypso oraz 7-salowe kino sieci Helios.

Joanna Hamdan 11820 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.