Anna Sambor dołącza do Herbapolu-Lublin

Z początkiem grudnia objęła ona stanowisko dyrektor marketingu i rozwoju nowych produktów w Herbapolu-Lublin.

Anna Sambor ma ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu i tworzeniu strategii marketingowych.

W swojej dotychczasowej karierze pracowała zarówno dla największych międzynarodowych koncernów FMCG, takich jak Unilever Polska czy PepsiCo, jak i polskich spółek, takich jak Bakoma czy Grupa Bakalland, gdzie odpowiedzialna była za kompleksowe zarządzanie głównymi markami firmy i rozwój nowych kategorii.

Ostatnio związana była z 38 Content Communication, gdzie pełniła funkcję dyrektora zarządzającego.

W firmie Herbapol-Lublin Anna Sambor będzie odpowiedzialna za przygotowanie i realizację długookresowej strategii marketingowo-komunikacyjnej spółki oraz marek tworzących jej portfolio. Jednym z kluczowych obszarów, na których skupi się w nowej roli, będzie też wyznaczanie innowacyjnych kierunków rozwoju oferty produktowej.

- Bogate doświadczenie i silne kompetencje Anny Sambor, zdobyte przez nią w dynamicznym sektorze FMCG, potwierdzają liczne nowości produktowe, które skutecznie rozwinęła i wprowadziła na rynek, kreując tym samym zupełnie nowe trendy konsumenckie. Jestem przekonany, że jej wiedza, znakomita intuicja i strategiczne podejście do biznesu jeszcze bardziej wzmocnią przewagę konkurencyjną naszych marek oraz pozwolą osiągnąć założone cele firmy, koncentrujące się w dużej mierze na rozwoju i tworzeniu innowacyjnych rozwiązań, odpowiadających na stale zmieniające się potrzeby konsumentów - mówi Evangelos Evangelou, prezes zarządu Herbapol-Lublin.

Joanna Hamdan 11794 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.