C-THRU. Zestawy upominkowe

Idealny pomysł na prezent pod choinkę.

Marka C-THRU przygotowała propozycje gotowych zestawów prezentowych ze swoimi zapachowymi hitami. Zestawy prezentowe dostępne są w różnych wariantach zapachowych i różnych kombinacjach produktowych.

Pierwsza propozycja jest idealnym pomysłem dla kobiet, które kochają zapachy nie tylko pod postacią perfum i kosmetyków, ale i uwielbiają wieczory przy świecach – stąd do zestawu dołączona została dopasowana designem i aromatem, świeca zapachowa. Propozycja numer dwa to doskonały pomysł na upominek dla tych pań, które ulubionych nut zapachowych poszukują także w produktach do pielęgnacji ciała – tutaj do zapachowego sprayu z atomizerem został dołączony żel pod prysznic. Ten rodzaj zestawu znajdziesz w drogeriach również w opcji z dezodorantem i żelem pod prysznic.

Powyższe zestawy dostępne są w 4 wariantach zapachowych: C-THRU Harmony Bliss, C-THRU Wanderlust Dream, C-THRU Luminous Emerald oraz C-THRU Joyful Revel.

Kolejną propozycją jest opcja z mgiełką do ciała i żelem pod prysznic. Do wyboru są dwa zestawy z produktami o różnych aromatach, które idealnie ze sobą współgrają i tworzą perfekcyjny aromatyczny duet do pielęgnacji ciała.
C-THRU Orchid Muse & Girl Bloom to połączenie kwiatowej mgiełki pachnącej kokosem, wanilią, białym piżmem i cedrem (Orchid Muse) oraz żel pod prysznic o aromacie cytryny, jabłka, kwiatów jaśminu, bzu oraz konwalii, bursztynu i cedru (Girl Bloom). Z kolei C-THRU Tropical Angel & Harmony Bliss to tropikalna mgiełka pachnąca czarną porzeczką, liczi, różą, jaśminem, marakują, białym piżmem i maliną (Tropical Angel) oraz żel pod prysznic o zapachu gruszki, mandarynki, sorbetu truskawkowego, róży, magnolii, jaśminu, kaszmiru, piżma (Harmony Bliss).

C-THRU Woda toaletowa 30 ml + Zapachowy dezodorant w sprayu + Świeca zapachowa (55,99 zł),
C-THRU Zapachowy spray z atomizerem 150 ml + Żel pod prysznic 250 ml  (23,99 zł),
C-THRU Mgiełka zapachowa 200 ml + Żel pod prysznic 250 ml  (31,00 zł).

Joanna Hamdan 11788 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.