Spot marki Kotlin hitem internetu
Ma już ponad milion odsłon na YouTube.
Ponownie robi to w sposób odważny i oryginalny, we współpracy z Piotrem Cyrwusem, samozwańczym Królem Mycia Rączek. Tym razem aktor wcielił się w rolę DJ-a rodem z lat 80-tych, który w rytmie dyskotekowego bitu przypomina Polakom, jak ważne jest mycie rączek przed jedzeniem.
Nowa produkcja Kotlina, czyli taneczny teledysk, to kontynuacja internetowej kampanii z udziałem Piotra Cyrwusa, która pojawiła się w sezonie grillowym.
Komunikacja marki prowadzona jest w ramach tej kampanii na YouTube, Facebooku, Instagramie oraz na TikToku.
Spot można obejrzeć TUTAJ

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze