Spot marki Kotlin hitem internetu

Ma już ponad milion odsłon na YouTube.

Kotlin ponownie zwraca uwagę na to, jak niezmiennie ważna jest dbałość o bezpieczeństwo swoje i osób wokół nas.

Ponownie robi to w sposób odważny i oryginalny, we współpracy z Piotrem Cyrwusem, samozwańczym Królem Mycia Rączek. Tym razem aktor wcielił się w rolę DJ-a rodem z lat 80-tych, który w rytmie dyskotekowego bitu przypomina Polakom, jak ważne jest mycie rączek przed jedzeniem.

Nowa produkcja Kotlina, czyli taneczny teledysk, to kontynuacja internetowej kampanii z udziałem Piotra Cyrwusa, która pojawiła się w sezonie grillowym.

Komunikacja marki prowadzona jest w ramach tej kampanii na YouTube, Facebooku, Instagramie oraz na TikToku.

Spot można obejrzeć TUTAJ 

Joanna Hamdan 11794 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.