Daj coś od siebie z Tymbarkiem

Trwa wielka kampania oparta na platformie komunikacyjnej "TYM, którzy…".

Przewodnie hasło świątecznej kampanii to kontynuacja platformy komunikacyjnej zapoczątkowanej przed rokiem.

Powstało ono w efekcie zabawy nazwą oraz logotypem Tymbarku i jest związane z wartościami, które są bliskie marce i jej odbiorcom. Łączy komunikację we wszystkich mediach i kanałach przekazu: obecną w telewizji, w działaniach digitalowych oraz display w internecie – w tym na Facebooku i Instagramie, w aplikacjach i na stronach internetowych, na YouTube, w bankomatach.

W przestrzeni sklepowej widoczne są niestandardowe ekspozycje świąteczne z komunikacją akcji promocyjnej oraz liczne działania cenowe, publikacje w gazetkach oraz bilbordy sprzedażowe wyróżniające produkty Tymbark na tle konkurencji. Jednocześni oferowane multipaki stanowią ofertę zakupu produktów Tymbark na zapas w atrakcyjnej cenie.

Kampanii towarzyszy ogólnopolska loteria.

Aby wziąć w niej udział wystarczy kupić produkty marki za minimum 6 zł i zachować paragon. Następnie na stronie www.dajcosodsiebie.pl należy zarejestrować paragon i potwierdzić swoje zgłoszenie. Każdego dnia 10 uczestników wygrywa vouchery o wartości 50 zł do sieci Empik, co tydzień – jedna osoba zdobędzie robot kuchenny Thermomix, a jako nagroda główna w finale czeka samochód rodzinny Škoda Karoq.

Joanna Hamdan 11794 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.