Pasaż Grunwaldzki zaprasza do unowocześnionej Sephory

W należącym do EPP wrocławskim centrum handlowym sieć perfumerii otworzyła ponownie swój salon w nowej odsłonie.

Zmodernizowany lokal (305 mkw.) zachęca do przedświątecznych zakupów jeszcze bardziej kolorowym i nowoczesnym wnętrzem oraz zróżnicowaną ofertą kosmetyków premium.

Nowe wnętrze perfumerii Sephora w Pasażu Grunwaldzkim zaskakuje kolorystyką i nowoczesnymi udogodnieniami dla kupujących.

Asortyment kosmetyków zyskał nową oprawę w postaci mebli, oświetlenia LED oraz ekranów w witrynach perfumerii.

Dodatkowo ulepszona nawigacja pozwala na jeszcze szybsze dotarcie do produktów z kolekcji własnej – Sephora Collection oraz stref partnerskich marek – zarówno tych, które zdobyły już serca Polek, jak i gorących światowych premier oraz „zielonych” produktów dla osób ceniących rozwiązania przyjazne środowisku. Intuicyjnie zaaranżowany plan sklepu ułatwia też odnalezienie strefy kas i punktu odbioru zamówień click&collect.

Pasaż Grunwaldzki to jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku. Kompleksową ofertę centrum tworzy blisko 200 punktów handlowych, usługowych oraz restauracyjnych. Do dyspozycji klientów jest 1400 miejsc na zadaszonym parkingu.

Joanna Hamdan 11945 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.