Maciej Zień ambasadorem nowej kolekcji zapachów od Avon

To pierwsza kampania firmy z udziałem projektanta mody.

1 grudnia ruszyła kampania promująca najnowszą kolekcję zapachów Little Black Dress od Avon pod nazwą "Sztuka noszenia perfum". Jej twarzą został Maciej Zień.

W ramach współpracy projektant mody pojawi się na okładce i wewnątrz katalogu Avon, gdzie zaprezentuje propozycje eleganckich sylwestrowo-karnawałowych kreacji, które idealnie łączą się z nowymi zapachami z serii Little Black Dress, utrzymanymi w duchu przyjęć w stylu glamour. Projektant będzie ambasadorem kolekcji perfum w nowej odsłonie, w skład której wejdą zapachy w trzech wariantach: dobrze znanym Black Edition, a także nowych – Gold i Red Edition. Zapachy zamknięto w minimalistycznych i eleganckich flakonach.

Najnowszy katalog Avon 16/2020 z Maciejem Zieniem na okładce pojawi się na rynku 1 grudnia.

W ramach działań promocyjnych dla konsumentów zostanie zorganizowany również konkurs, gdzie autorów najlepszych kreacji inspirowanych jednym z zapachów Little Black Dress czeka możliwość wykonania sukni zaprojektowanej przez Macieja Zienia. Kampania obejmuje dodatkowo działania PR i szereg aktywności w mediach społecznościowych.

Za koncepcję kreatywną kampanii oraz aktywacje w social media odpowiada marka Avon, natomiast za działania PR agencja Garden of Words.

Joanna Hamdan 11788 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.