SAP Polska z nowym dyrektorem

Piotr Ferszka z początkiem grudnia objął funkcję dyrektora sprzedaży ds. kluczowych klientów w SAP Polska - obecnego na polskim rynku od 25 lat dostawcy aplikacji biznesowych.

Priorytetem nowego dyrektora będzie wsparcie klientów firmy z segmentu dużych przedsiębiorstw w osiąganiu pozytywnych rezultatów biznesowych przy udziale technologii SAP, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań chmurowych.

– Biznes wymaga szybkich zmian opartych na technologii. Cyfrowa transformacja z poziomu planowania weszła w tryb natychmiastowego wdrożenia – uważa Piotr Ferszka, dyrektor sprzedaży ds. kluczowych klientów w SAP Polska.

Dlatego też – jak podkreśla - na nowym stanowisku będzie koncentrował się na dostarczaniu klientom aplikacji skutecznie automatyzujących procesy i przenoszących ich działania operacyjne w świat cyfrowych narzędzi i usprawnień.

Piotr Ferszka ma ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań i systemów IT, które zdobył pracując dla światowych technologicznych marek, takich jak Oracle Polska, Asseco czy Hewlett-Packard. Dotychczas związany zawodowo z Oracle Polska, pełnił funkcję dyrektora sprzedaży aplikacji, gdzie specjalizował się w obszarze krajowego rynku rozwiązań aplikacyjnych i usług chmurowych. Z kolei doświadczenie zdobyte w Asseco pozwala mu spojrzeć na rynek IT z perspektywy dostawcy oprogramowania i integratora systemów.

Piotr Ferszka jest absolwentem Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

 

Katarzyna Pierzchała 4037 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.