SAP Polska z nowym dyrektorem
Piotr Ferszka z początkiem grudnia objął funkcję dyrektora sprzedaży ds. kluczowych klientów w SAP Polska - obecnego na polskim rynku od 25 lat dostawcy aplikacji biznesowych.
– Biznes wymaga szybkich zmian opartych na technologii. Cyfrowa transformacja z poziomu planowania weszła w tryb natychmiastowego wdrożenia – uważa Piotr Ferszka, dyrektor sprzedaży ds. kluczowych klientów w SAP Polska.
Dlatego też – jak podkreśla - na nowym stanowisku będzie koncentrował się na dostarczaniu klientom aplikacji skutecznie automatyzujących procesy i przenoszących ich działania operacyjne w świat cyfrowych narzędzi i usprawnień.
Piotr Ferszka ma ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań i systemów IT, które zdobył pracując dla światowych technologicznych marek, takich jak Oracle Polska, Asseco czy Hewlett-Packard. Dotychczas związany zawodowo z Oracle Polska, pełnił funkcję dyrektora sprzedaży aplikacji, gdzie specjalizował się w obszarze krajowego rynku rozwiązań aplikacyjnych i usług chmurowych. Z kolei doświadczenie zdobyte w Asseco pozwala mu spojrzeć na rynek IT z perspektywy dostawcy oprogramowania i integratora systemów.
Piotr Ferszka jest absolwentem Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.
Komentarze