Aldi: do końca grudnia 14 nowych sklepów

Zgodnie z zapowiedzią sieć realizuje plan dynamicznego rozwoju w naszym kraju.

Aldi konsekwentnie realizuje strategię rozwoju na rynku polskim wzmacniając komunikację marketingową i otwierając kolejne sklepy.

W połowie roku sieć zadeklarowała potrojenie liczby otwieranych sklepów w perspektywie najbliższych lat. Od tego momentu Aldi pojawiło się w 11 nowych lokalizacjach, a do końca grudnia kolejnych 14 sklepów otwartych zostanie w Gdańsku, Gdyni, Gorlicach, Jeleniej Górze, Kielcach, Krakowie, Nisku, Suchym Lesie, Toruniu, Warszawie, Wołominie i Wrocławiu.

Dotychczas sklepy sieci obecne były głównie w miastach południowej, centralnej i zachodniej Polski. Jednak dzięki stale wzmacnianej kadrze w dziale nieruchomości, która liczy już kilkadziesiąt osób oraz nowym, regionalnym biurom w 8 miastach Polski, Aldi od początku 2020 r. swoją ekspansję prowadzi praktycznie na terenie całej Polski.

- Polska to ważny i wymagający rejon w rozwoju sieci. Przykładamy olbrzymią wagę, by przy zachowaniu wypracowanych najwyższych światowych standardów odpowiedzieć na lokalne potrzeby rynku zarówno w obszarze asortymentu, jakości obsługi jak i lokalizacji naszych sklepów. Jesteśmy sklepem codziennych zakupów, w którym wszystkie ulubione produkty klienci znajdują na wyciągnięcie ręki, każdego dnia. Ta zasada przyświeca nam także w doborze lokalizacji nowo otwieranych sklepów – niezmiennie kierujemy się tu komfortem klientów dbając o ich pozytywne doświadczenia zakupowe. Szczególną uwagę przykładamy także do bezpieczeństwa, wiemy, że w tych trudnych czasach jest to jeden z kluczowych czynników wyboru sklepu na zakupy – tłumaczy Tomasz Gawlik, dyrektor obszaru nieruchomości i ekspansji sieci Aldi w Polsce.

We wszystkich 14 nowo otwieranych sklepach klienci będą mieli okazję skorzystać z promocji na produkty marek własnych Aldi. Zostaną nią objęte między innymi Kiełbaski Norymberskie marki HoWe, czekolada Orzechowa Château, bio Oliwa z oliwek Gut Bio czy sok wieloowocowy Pure Fruit. Dodatkowo pojawią się rabaty sięgające nawet 60% na ponad 200 produktów spożywczych. Klienci, którzy w pierwszych dniach otwarcia odwiedzą sklep otrzymają również drobny upominek w postaci torby zakupowej wielokrotnego użytku, smyczy lub żetonu do wózka.

Wszystkie 14 sklepów przygotowanych jest zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki, którego motywem przewodnim jest świeżość, widoczna zarówno w sposobie aranżacji przestrzeni, jak i asortymentu oraz jego ekspozycji. Sieć zadbała także o dodatkowe udogodnienia dla konsumentów. Sklepy wyposażone są w krajalnicę do chleba i małe wózki zakupowe dla najmłodszych. Znajdą się w nich również pokój dla matki z dzieckiem oraz toaleta.

Sklepy otwarte będą od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 22:00, a w niedziele handlowe od 9:00 do 18:00.

Ponadto od początku 2019 roku Aldi zwiększyło także wydatki na reklamę rozpoczynając regularną i konsekwentnie budowaną kampanię marketingową w dużej mierze opartą o produkty marek własnych. Dyskont nieustannie powiększa też udział lokalnych produktów w asortymencie. Prawie połowa marek własnych Aldi produkowana jest w Polsce.

Aldi jest jedną z wiodących firm handlowych w Europie, według  raportu Global Powers of Retailing 2019 firmy Deloitte utrzymuje też swoją pozycję jednego z 10 największych detalistów na świecie.

Joanna Hamdan 11794 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.