Żabka, Empik i Poczta Polska łączą siły

Żabka rozpoczęła współpracę z Empikiem, rozszerzając sieć punktów odbioru zamówień z Empik.com o swoje sklepy w całej Polsce.

W ramach nawiązanej właśnie współpracy między Żabką a Empikiem klienci Empiku mogą wybrać dowolny sklep Żabka jako punkt odbioru swoich zakupów z Empik.com. Przy zamówieniach powyżej 40 zł, dla członków bezpłatnego programu Empik Premium Free ta forma dostawy dostępna jest za darmo. Wszyscy, którzy zdecydują się skorzystać z nowej usługi między 25 listopada a 22 grudnia br., mogą liczyć na dodatkowy upominek – bon upoważniający do darmowego odbioru wybranej czekolady Milka.

Dzięki Żabce lista punktów odbioru paczek zamówionych na Empik.com wzrosła o ponad 6,6 tys. kolejnych miejsc w Polsce. - To szczególnie ważne we wzmożonym okresie przedświątecznych zakupów. Od teraz klienci będą mogli zamówić do najbliższej Żabki, która często znajduje się kilka kroków od domu, m.in. prezenty świąteczne, książki, zabawki, kosmetyki, małe AGD, dekoracje domowe i tysiące innych produktów. A co ważne, przy zakupach powyżej 40 zł, dla członków programu Empik Premium Free ta forma dostawy jest bezpłatna – mówi Szymon Bujalski, dyrektor e-commerce Empiku.

Za dostarczenie złożonych na Empik.com zamówień do sklepów Żabka odpowiada Poczta Polska.

Jednocześnie Żabka wprowadza kolejne udogodnienie w aplikacji mobilnej żappka – możliwość odbioru przesyłki przy użyciu kodu kreskowego. To ten sam kod, który pokazują sprzedawcy klienci zbierający żappsy za zakupy lub korzystający z usługi Żappka Pay. Po jego zeskanowaniu, sprzedawca wyda nam naszą paczkę. Oznacza to, że nie będziemy już musieli podawać sprzedawcy numeru przesyłki ani kodu pin, uprawniającego do jej odbioru, co znacznie przyspieszy cały proces.

By skorzystać z nowej funkcjonalności Żappka Post należy pobrać najnowszą wersję żappki i uzupełnić w niej aktualny numer telefonu. Od tego momentu użytkownik żappki będzie dostawał na podany numer telefonu powiadomienia o wszystkich wysyłanych do sklepów sieci Żabka przesyłkach.

Według Raportu Gemius Polska „E-commerce w Polsce 2020” w kraju jest już ponad 28 mln internautów, aż 73% z nich robiło zakupy przez internet.

Ilona Mrozowska 3904 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.