

Gancia obchodzi 170-lecie powstania
Z tej okazji marka przygotowała okolicznościową edycję wina musującego, które leżakowało w historycznych piwnicach przez 170 miesięcy. Limitowana seria ma charakter kolekcjonerski.
Wina musujące Gancia leżakują w piwnicach wykutych przed wiekami w wapiennych skałach w miejscowości Canelli. Nazywane „podziemnymi katedrami” piwnice zapewniają naturalną izolację termiczną o stałej temperaturze 12-14 stopni Celsjusza, idealnej do uszlachetniania win musujących.
Wina musujące Gancia pochodzą z rejonów Langhe-Roero i Monferrato w Piemoncie, jednych z najwyżej cenionych winnic na świecie, wpisanych na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.
W 2020 roku Gancia zwiększyła globalną sprzedaż o ponad 30%. W Polsce Gancia jest oferowana przez CEDC International, lidera na rynku producentów i importerów mocnych alkoholi, w wariantach wina musującego, jak również stołowego. W tym roku portfolio marki w Polski zostało rozszerzone o kolejne dwie nowości: Gancia Sparkling Peach oraz Gancia Sparkling Strawberry. Są to kompozycje stworzone w oparciu o naturalne aromaty owocowe i wino musujące, produkowane z najlepszych odmian piemonckich winorośli.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze