Kaufland rusza ze świąteczną kampanią i loterią

To tylko część aktywności podjętych przez sieć w związku ze zbliżającymi się świętami.

Hasłem przewodnim kampanii jest "To co najlepsze na święta: wspólne jedzenie". Bożonarodzeniowy koncept jest mieszanką międzynarodowego pomysłu z polskim wkładem. Dostępny w różnych wariantach spot będzie można zobaczyć zarówno w telewizji, jak i w internecie. Specjalną wersję spotu usłyszymy także w radiu.

Dodatkowym elementem bożonarodzeniowej kampanii jest loteria "Świąteczne odliczanie" skierowana do posiadaczy karty Payback. Na jej uczestników czeka blisko 1 500 nagród. Loteria startuje 1 grudnia i potrwa do 24 grudnia – do gry można przystąpić każdego dnia jeden raz.

Aby wziąć udział w loterii wystarczy zrobić zakupy za min. 50 zł z kartą Payback w jednym ze sklepów Kaufland i zachować paragon  a następnie, wejść na stronę internetową: www.kaufland.pl/kalendarz, podać numer karty Payback (karta musi być zarejestrowana, by grać o nagrody), zarejestrować paragon i sprawdzić, czy szczęście się do nas uśmiechnęło. W puli loterii znajdują się m.in. trzy samochody marki BMW, włoskie skutery, vouchery podróżne, telewizory, tablety, smartfony, a także nagrody od partnerów Programu Payback.

Ponadto już od czwartku 26 listopada w marketach Kaufland będzie czekała specjalna, bożonarodzeniowa oferta. W ramach niej będzie można kupić m.in.: uszka z grzybami (500 g - 11,99 zł), barszcz czerwony (1,5 l - 4,49 zł), halibuta wędzonego w kawałkach (4,99 zł za 100 g) oraz filety śledziowe grubo krojone (200 g - 5,99 zł). Nie zabraknie także mięs i wędlin oraz słodkości.

Boże Narodzenie w Kauflandzie to również czas zaangażowania na rzecz potrzebujących. Aktualnie trwa zbiórka żywności w ponad 90 sklepach sieci organizowana wspólnie z Federacją Polskich Banków Żywności. Poza tym w ofercie sieci można znaleźć charytatywny kalendarz adwentowy. Złotówka ze sprzedaży każdego egzemplarza zostanie przekazana Polskiej Akcji Humanitarnej. Projekt realizowany jest drugi rok z rzędu.

Z kolei pracownicy marketów, centrów dystrybucyjnych oraz wrocławskiej centrali sieci Kaufland przygotowali specjalne paczki dla podopiecznych z Fundacji „Serca dla Maluszka” oraz Domu Pomocy Społecznej „Samarytanin” we Wrocławiu. To już piąta edycja akcji realizowanej pod nazwą „List do Św. Mikołaja”. W paczkach znajdują się upominki, o które zarówno ci mali, jak i ci duzi podopieczni prosili wcześniej osobiście (lub przez rodziców) w listach pisanych do Świętego Mikołaja. Są to m.in. zabawki, słodycze, książki i kosmetyki.

Joanna Hamdan 11783 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.