E.Leclerc jest fair

Sieć stawia na produkty sygnowane logiem Fairtrade.

Kawa, kakao oraz czekolady – to tylko część produktów z logiem Fairtrade, które można kupić w sklepach sieci. Przykładowe artykuły, które będą dostępne dla klientów hipermarketu zostały zaprezentowane podczas październikowych targów Bioexpo Warsaw.

Sieć E.Leclerc stopniowo poszerza także gamę produktów ekologicznych. Są one oznaczane m.in. za pomocą zielonego listka na opakowaniu – unijnego symbolu rolnictwa ekologicznego. Hipermarkety E.Leclerc na bieżąco współpracują także z lokalnymi dostawcami, wspierając w ten sposób gospodarkę danego regionu.

Fundacja „Koalicja Sprawiedliwego Handlu” - Fairtrade Polska (Fundacja „Koalicji Sprawiedliwego Handlu” - Fairtrade Polska) jest ogólnopolską organizacją non-profit, która została powołana do życia w 2013 roku. Wśród założycieli Koalicji są m.in. Polska Zielona Sieć, jej organizacje członkowskie oraz Polska Akcja Humanitarna, a także inne podmioty ekonomii społecznej (małe przedsiębiorstwa Fair Trade).

Wizją i celem działania organizacji jest świat oparty na zasadach uczciwości w handlu i zrównoważonym rozwoju, które pozwalają producentom zabezpieczyć swoje źródła utrzymania i wykorzystać swój potencjał, poprzez wspieranie zmarginalizowanych producentów i drobnych rolników. Misją organizacji jest także podnoszenie świadomości "sprawiedliwego handlu", edukację interesariuszy w zakresie zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnej konsumpcji, a także wspieranie inicjatyw skutkujących zwiększeniem dostępności produktów Fairtrade w Polsce.

Joanna Hamdan 11783 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.