Nestlé wprowadza markę Garden Gourmet do detalu

W pierwszej kolejności produkty pojawią się w sklepach sieci Kaufland w całej Polsce.

W ramach marki Garden Gourmet Nestlé wprowadza sześć produktów na bazie roślin. Dostępne są wegańskie zamienniki surowego mięsa mielonego oraz burgerów: Sensational Mince/Mielone oraz Sensational Burger.

Nestlé wprowadza także cztery produkty stanowiące roślinną bazę do przygotowania dań: wegańskie burgery, wegetariańskie fileciki oraz klopsiki roślinne, a także klopsiki warzywne.

Na początek produkty marki będzie można znaleźć w sklepach sieci Kaufland, a także w sklepiku firmowym Nestlé w warszawskiej siedzibie firmy.

Przypomnijmy. Marka Garden Gourmet zadebiutowała w Polsce w lipcu. Wtedy Nestlé wprowadziło na rynek roślinne burgery - Sensational Burger. Na początku pojawiły się one w gastronomii. Mogli ich spróbować klienci sieci 7th Street - Bar & Grill oraz Meet & Fit - Slow Food znajdujących się m.in. w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Szczecinie, Żyrardowie czy Elblągu. W obu sieciach w menu pojawiły się trzy w pełni wegańskie propozycje z wykorzystaniem burgera Garden Gourmet - Amerykański farmer, Szwajcarska jalapeno oraz Garden Cheeseburger.

Już wtedy Nestlé zapowiedziało, że zamierza wprowadzanie na nasz rynek kolejnych produktów z portfolio Garden Gourmet, marki, która na świecie istnieje już od 35 lat i jest obecna w takich krajach jak: Czechy, Niemcy, Włochy, Szwecja, Szwajcaria, Wielka Brytania, Holandia, Austria, Finlandia, Islandia, Norwegia i Dania.

Joanna Hamdan 11783 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.