Łowicz nawiązał współpracę z Mirosławem Zbrojewiczem
W spotach artysta, jako Pan Jesieniarz, z przymrużeniem oka radzi, jak uprzyjemnić sobie jesienny czas.
W spotach marki aktor wciela się w postać Pana Jesieniarza – męskiego odpowiednika popularnej w mediach społecznościowych „jesieniary”, czyli po prostu miłośniczki jesieni i jej atrybutów. Bohater w humorystyczny sposób przedstawia patenty na przetrwanie jesieni dla każdego.
Łącznie powstały trzy filmiki. Każdy prezentuje inną, jesienną poradę oraz propozycję posiłku z wybranym produktem Łowicza: dżemem, syropem, sosem lub Kaszottem.
Filmy można obejrzeć na kanale Youtube Łowicza: Łowicz Samo najlepsze. Towarzyszą im krótsze formaty reklamowe na Facebooku, Instagramie (w tym na InstaStories).
Kreacja cyklu video powstała we współpracy marki z Feeders Agency. Produkcją zajęło się Letemknow Sequence. Za planowanie mediów odpowiadają wewnętrzne działy Grupy Maspex, do której należy marka Łowicz.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze