Aldi otwiera trzy sklepy jednego dnia
25 listopada swoje podwoje otworzą placówki sieci w Katowicach, Warszawie oraz Grodzisku Mazowieckim.
- Wybierając lokalizacje naszych nowych sklepów kierowaliśmy się przede wszystkim dbałością o komfort i doświadczenia zakupowe naszych klientów. Lokalizacja jest bowiem kluczowym czynnikiem wyboru sklepu na codzienne zakupy. Wierzymy, że Aldi spotka się z entuzjastycznym przyjęciem, stając się ulubionym sklepem zarówno ze względu na jakość asortymentu, jak i komfort zakupów - mówi Agata Biernacka, kierownik Działu Komunikacji i PR Aldi Polska.
Wszystkie trzy sklepy przygotowane są zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki, którego motywem przewodnim jest świeżość, widoczna zarówno w sposobie aranżacji przestrzeni, jaki i asortymentu oraz jego ekspozycji.
Sieć zadbała również o dodatkowe udogodnienia dla klientów. Sklep wyposażony bowiem w krajalnicę do chleba i małe wózki zakupowe dla najmłodszych klientów. Znalazły się tu również pokój dla matki z dzieckiem oraz toaleta. Na klientów czeka również parking z uwzględnieniem dedykowanych miejsc dla osób niepełnosprawnych we wszystkich trzech lokalizacjach.
Sklepy otwarte będą od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 22:00, a w niedziele handlowe od 9:00 do 18:00.
Z okazji otwarć od 25 listopada do 5 grudnia klienci odwiedzający nowe sklepy sieci będą mieli okazję skorzystać z promocji na wszystkie produkty marek własnych Aldi.
Dodatkowo w trakcie 10 dni świętowania klienci będą mieli okazję skorzystać również z sięgającego od 35 do nawet 50% rabatu na ponad 200 produktów spożywczych. Klienci, którzy w pierwszych dniach otwarcia odwiedzą sklep otrzymają również drobny upominek w postaci torby zakupowej wielokrotnego użytku, smyczy lub żetonu do wózka.
Aldi to międzynarodowa sieć dyskontów posiadająca głównie na zachodzie i południu Polski 146 sklepów i zatrudniająca niemal 3000 pracowników. Jest jedną z wiodących firm handlowych w Europie.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze