Grupa Żywiec daje butelkom drugie życie
W ramach realizowanej od lat kampanii w miastach, w których firma warzy swoje piwa staną specjalne strefy, gdzie mieszkańcy będą mogli oddawać butelki zwrotne bez paragonu.
Celem tego działania jest zachęcenie mieszkańców miast, w których znajdują się browary Grupy Żywiec do oddawania butelek zwrotnych i pokazanie im, jak tego typu działania przekładają się na troskę o środowisko.
W ramach akcji konsumenci mogą zwracać butelki zwrotne marek, Żywiec, Warka, Warka Radler, Namysłów Pils, Tatra, Specjal, Królewskie, Leżajsk, Brackie Żatecky Pils oraz EB.
W tym roku poza środowiskiem akcja dodatkowo wesprze także lokalne instytucje służby zdrowia oraz lokale gastronomiczne. Grupa Żywiec przeznaczy 1 zł za każdą oddaną butelkę na zakup posiłków dla personelu medycznego, pomagając tym samym restauratorom. Posiłki zostaną zakupione przez platformę Gastroakcja.pl, dzięki której konsumenci mogą nabywać vouchery dostępne w restauracjach, które będą do wykorzystania w momencie kiedy lokale się otworzą. Platforma, której patronem jest Grupa Żywiec, powstała podczas pierwszej fali pandemii, aby wesprzeć restauracje i bary, które w związku z ograniczeniami znalazły się w trudnej sytuacji.
Akcja stanowi rozszerzenie "Świątecznej Zwrotki Ż", która w ubiegłym roku w formie mobilnej strefy zachęcała mieszkańców Żywca do oddawania butelek zwrotnych. W zaledwie 10 dni zebranych zostało 6800 butelek zwrotnych, każda zebrana butelka stanowiła 1 zł, które Browar obiecał przeznaczyć na zakup oraz posadzenie drzew tlenowych w Żywcu.
Mobilne strefy "Daj butelce drugie życie" pojawią się w pięciu miastach Polski w następujących terminach:
• Namysłów: 20-22 listopada
• Warka: 27-29 listopada
• Elbląg: 4-6 grudnia
• Leżajsk: 11-13 grudnia
• Żywiec: 18-20 grudnia
Kampania "Daj butelce drugie życie" to część działań Grupy Żywiec w ramach strategii zrównoważonego rozwoju "Warzymy lepszy świat", obejmującej także m.in. ochronę zasobów wodnych, redukcję emisji CO2, dbałość o zrównoważone zaopatrzenie czy wspieranie odpowiedzialnej konsumpcji.
Szczegóły akcji na stronie: https://zwrocbutelke.pl/zwroc-butelke.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze