Żabka członkiem United Nations Global Compact

Tym samym sieć podkreśla, że rozwija się w sposób zrównoważony i odpowiedzialny, będąc świadoma swoich zobowiązań wobec środowiska naturalnego, pracowników i franczyzobiorców oraz społeczności, w ramach których funkcjonują jej sklepy.

Dołączając do UNGC, jak czytamy w informacji prasowej, Żabka zyskała pełen dostęp do zasobów Global Compact Network oraz możliwość podejmowania inicjatyw na poziomie krajowym, co oznacza aktywne uczestniczenie w szeregu spotkań, programach, inicjatywach, konferencjach i publikacjach oraz pełne wsparcie ze strony UN Global Compact Network Poland.

- W Żabce wierzymy, że życie ludzi w przyszłości zależy od każdej małej decyzji podjętej tu i teraz. Jednocześnie mamy świadomość tego, że razem możemy więcej. Mając 2,5 mln klientów dziennie, współpracując z 5000 franczyzobiorców oraz kilkoma tysiącami pracowników, mamy ogromną moc, by codziennymi decyzjami zmieniać świat na lepszy. Dlatego w naszej codziennej działalności realizację strategicznych priorytetów łączymy ze zrównoważonym rozwojem - mówi Tomasz Suchański, prezes zarządu Żabka Polska.

- Satysfakcja całego zespołu, zadowolenie każdego klienta, troska o lokalne społeczności i środowisko naturalne to filary naszej działalności w obszarze społecznej odpowiedzialności. Zdecydowaliśmy się przyłączyć do United Nations Global Compact, bo mamy wspólny cel – działanie dla dobra naszej planety. Będąc członkiem United Nations Global Compact, możemy dzielić się i wymieniać doświadczeniami z innymi firmami i wspólnie budować lepszą przyszłość - dodaje.

United Nations Global Compact jest największą na świecie inicjatywą skupiającą biznes działający na rzecz zrównoważonego rozwoju. Zrzesza ponad 11,5 tys. największych firm oraz 3,5 tys. instytucji ze 156 krajów świata. Poprzez szerokie spektrum działań, współpracę z rządem, administracją publiczną, sektorem prywatnym, organizacjami pozarządowymi i instytucjami naukowymi, UNGC wspiera rozpowszechnienie 10 uniwersalnych zasad dotyczących praw człowieka, standardów pracy, ochrony środowiska, przeciwdziałania korupcji oraz realizację generalnych celów ONZ, w tym 17 Celów Zrównoważonego Rozwoju (SDGs).

Joanna Hamdan 11620 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.