Circle K wprowadza mobilne płatności

Projekt, którego start planowany był na pierwszy kwartał kolejnego roku został przyspieszony.

Uczestnicy Extra Club za tankowanie zapłacą bezpośrednio przy dystrybutorze a samochód umyją bez konieczności opuszczania pojazdu.

- W związku z pogorszeniem się sytuacji epidemicznej w ostatnich tygodniach, przyspieszyliśmy znacząco prace, aby już teraz udostępnić płatność mobilną klientom - mówi Rafał Droździak, szef marketingu w Circle K.

Aplikacja od kliku tygodni testowana jest w Warszawie. Umożliwia dokonywanie płatności za tankowanie, a także za korzystanie z myjni oraz zbieranie punktów programu lojalnościowego Extra Club.

- Nadal pracujemy nad kolejnymi funkcjonalnościami które pozwolą na dopasowanie aplikacji do potrzeb szerszego grona klientów oraz umożliwią płatność za kolejne kategorie produktów. Wierzymy, że udostępnienie aplikacji już teraz zwiększy bezpieczeństwo szczególnie tych klientów, którzy znajdują się w grupie ryzyka. Dodatkowo poprawi komfort tych, którzy się spieszą i dzięki nowemu rozwiązaniu mogą spędzić na stacji mniej czasu - opowiada Aleksander Wasiura, kierownik kategorii paliw w Circle K Polska.

Obecnie możliwość płatności mobilnej dostępna jest na stacjach zlokalizowanych w Warszawie, a już w grudniu planowane jest rozszerzenie jej działania na całą Polskę. Aplikacja Circle K dostępna jest w sklepach Google Play i App Store.

Ponadto od marca zespół Circle K pracował nad innymi rozwiązaniami, dzięki którym klienci będą mogli czuć się bezpiecznie na stacjach.

- Poza zmianami wprowadzonymi w związku z oficjalnymi obostrzeniami: zachowaniem odległości, zamontowaniem przesłon czy częstszym sprzątaniem na stacjach, zdecydowaliśmy się na dodatkowe działania, takie jak współpraca z Bolt. Dzięki niej możliwe jest zamówienie ciepłych przekąsek, napojów, ale też codziennych zakupów czy wprowadzonych do naszej oferty środków dezynfekujących wprost do domu - dodaje Rafał Droździak.

Joanna Hamdan 11585 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.