Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Startuje kampania wspierająca launch Dorato Blackcurrant

Jej celem jest wsparcie sprzedaży nowego produktu w portfolio firmy - wina musującego Dorato Blackcurrant, które jest największą od kilkunastu lat premierą marki Dorato.

Akcja przebiega pod hasłem "Wieczór zyskuje nowy smak - Dorato Blackcurrant" i jest skierowana do miłośników win musujących, szczególnie tych, którzy poszukują nowych smaków.

Będzie miała miejsce w sklepach kanału tradycyjnego jak i nowoczesnego na terenie całej Polski.

Wsparcie w przeprowadzeniu startującej właśnie kampanii reklamowej najnowszego produktu w portfolio firmy Ambra - wina musującego Dorato Blackcurrant zapewnia Altavia Polska.

Na potrzeby kampanii agencja zajęła się zaprojektowaniem i przygotowaniem elementów ekspozycji w punktach sprzedaży.

Joanna Hamdan 11620 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.