Drogerie Natura w nowym eko koncepcie

Flagowy sklep sieci po modernizacji ruszył we wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim.

Lokal o powierzchni 203 mkw. jako pierwszy został dostosowany do nowego konceptu marki - zyskał bardziej zieloną i nowoczesną oprawę dla oferty kosmetyków naturalnych.

Przy modernizacji Drogerie Natura postawiły nacisk na ekologię, dlatego we wnętrzu dominuje wykończenie w tonach klonowego drewna i kojarząca się z naturą kolorystyka bieli i antracytu. Nawiązujące do przyrody elementy z wizualizacją drzewa i zieleni już od wejścia przyciągają wzrok i zachęcają do przyjrzenia się zawartości wyspy, na której zlokalizowane zostały kosmetyki naturalne.

Dodatkowo, dzięki zainstalowaniu ekranu dotykowego na realistycznej ścianie z liści, klienci mają też dostęp do pełnej oferty handlowej sieci. W ten sposób drogeria ułatwia zapoznanie się z aktualną propozycją internetową i zamówienie produktów, m.in. z odbiorem własnym we wrocławskiej lokalizacji.

Natura to jedna z największych sieci drogeryjnych na polskim rynku. W jej asortymencie znajdują się kosmetyki wiodących marek oraz liczne marki dostępne wyłącznie w drogeriach sieci.

Obecnie w Polsce działa prawie 300 drogerii stacjonarnych oraz drogeria internetowa www.drogerienatura.pl.

Joanna Hamdan 11576 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.