Maja Hyży ambasadorką całej marki Miraculum

Producent rozszerzył współpracę z piosenkarką.

- Piękna, naturalna, cudowna Maja Hyży oficjalnie została ambasadorką całej marki Miraculum - poinformował producent na swoim Instagramie. I zapowiada sesje zdjęciowe, kampanie, konkursy oraz nowe produkty.

Przypomnijmy. Piosenkarka Maja Chyży najpierw została ambasadorką nowej linii wód perfumowanych Miraculum (przy tworzeniu której brała także udział) w lipcu br.

Miraculum to polska spółka kosmetyczna, której historia sięga ubiegłego wieku. Firma skupia w swoim portfolio 11 marek, w tym brandy: Pani Walewska, Miraculum, Gracja, Tanita, Paloma, jak również: Lider, Wars oraz Być może, zakupione w 2007 r. od PZ Cussons Polska oraz marki Joko i Virtual, przejęte wraz z zakupem udziałów w Multicolor w 2012 r.
 
Spółka od lat mierzy się z ogromnymi problemami finansowymi - była nawet na skraju upadłości. Od dwóch lat ponownie buduje swoją wartość na rynku. Ponieważ Miraculum to spółka notowana na giełdzie wiemy, że w okresie styczeń-wrzesień 2020 r. wypracowała 17 mln zł przychodów oraz 2,6 mln zł straty netto. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej firma zwiększyła przychody, ale i stratę netto.
Joanna Hamdan 11576 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.