Żywiec Zdrój edukuje

Nowa kampania marki realizowana pod hasłem #depozytdlanatury ma przybliżyć konsumentom mechanizm funkcjonowania systemu depozytowego oraz uświadomić, jak ważną rolę w tym procesie odgrywa każdy z nas.

Żywiec Zdrój rozpoczął kampanię edukacyjną dotyczącą wprowadzenia systemu depozytowego w Polsce.

Firma podkreśla w niej, że jest to jedyne skuteczne rozwiązanie zapewniające skokowy wzrost poziomu zbiórki opakowań PET i ich recyklingu.

Kampania skierowana jest do wszystkich konsumentów, a jej celem jest edukacja na temat korzyści wynikających z wprowadzenia systemu depozytowego.

Ambasadorem kampanii #depozytdlanatury został Michał Piróg – aktor, prezenter i ekolog.

Osią kampanii #depozytdlanatury jest video przygotowane we współpracy z Michałem Pirógiem. Materiał w prosty i obrazowy sposób przybliża konsumentom czym jest system depozytowy i dlaczego rozwiązanie to powinno zostać wprowadzone w naszym kraju.

Oprócz Michała Piróga, w kampanii wzięli udział ekoaktywiści, którzy na swoich kanałach edukują odbiorców na temat systemu depozytowego.

Joanna Hamdan 11576 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.