Biedronka finiszuje z akcją Gang Fajniaków

Do klientów Biedronki trafiło już prawie 6 mln Fajniaków i ponad 900 tys. książek z ich przygodami. A to jeszcze nie koniec. Czy uda się pobić rekord Gangu Słodziaków?

Kolekcję Fajniaków można powiększać przy uzbieraniu odpowiedniej liczby naklejek, przyznawanych za zakupy w Biedronce do 21 listopada włącznie. Termin odbioru maskotek również został wydłużony (o 3 dni) i będzie można je odbierać do 5 grudnia br. lub do wyczerpania zapasów. 

- Wiemy, jak bardzo nasi klienci polubili Gang Fajniaków i jak bardzo zależy im na zebraniu całego Gangu pluszaków. Wydłużając terminy zbierania naklejek i odbioru maskotek dajemy szansę wszystkim fanom Fajniaków na zebranie kolekcji, która może być na przykład świetnym świątecznym prezentem - mówi Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka.

W ręce klientów Biedronki do tej pory trafiło już prawie 6 mln Fajniaków i ponad 900 tys. książek z ich przygodami. Poprzednia pluszakowa akcja w Biedronce - Gang Słodziaków - zakończyła się w grudniu ub. r. po wydaniu ponad 7,2 mln maskotek. Natomiast w 2017 r. w ramach akcji Gang Świeżaków 2 Biedronka wydała klientom ponad 6 mln Świeżaków i Juniorów.

Ze swoją pierwszą pluszakową akcją - Gang Świeżaków - Biedronka wystartowała w 2016 r. pod koniec sierpnia. Akcja z miesiąca na miesiąc cieszyła się coraz większą popularnością i od tego czasu - choć w różnych odsłonach - jest kontynuowana. Śladem Biedronki poszły inne sieci, ale żadnej nie udało się powtórzyć sukcesu Biedronki.

Tylko tej jesieni pluszaki, w ramach akcji lojalnościowych, wprowadziły do swojej oferty sieci Intermarché i Tesco. Zasady zawsze są podobny - za zakupy klient sieci zbiera naklejki, które później - po zebraniu ich odpowiedniej ilości - uprawniają do odbioru zabawki.

 

 

 

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.