Joanna rusza z kampanią promującą kosmetyki wegańskie

To kolejne po niedawnej zmianie logotypu, ważne wydarzenie dla blisko 40-letniej marki, która systematycznie zmienia strategię działań w branży.

Laboratorium Kosmetyczne Joanna rozpoczęło działania promujące nową linię kosmetyków wegańskich.

Wprowadzenie serii Vegan to, obok niedawnej zmiany logo, jeden z ważniejszych kroków w nowej strategii marki, obejmującej szereg proekologicznych rozwiązań.

Działania promocyjne w ramach kampanii będą widoczne we wszystkich kluczowych mediach, dobranych precyzyjnie pod kątem grupy docelowej. Obejmują przede wszystkim obszar digital oraz social media.

Za realizację kampanii odpowiada dom mediowy Media Choice, który zajął się planowaniem oraz zakupem mediów.

Joanna Hamdan 11575 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.