"Każdy ma swoje grzesz… Grześki"

Nowa platforma komunikacyjna marki.

Nowa platforma komunikacyjna marki bazuje na humorystycznej grze słów grzeszki-Grześki. 

Tematem pierwszego spotu z cyklu o naszych codziennych grzeszkach-Grześkach jest niewinny flirt nastolatków - chłopaka w pociągu z dziewczyną na peronie.

Emisje zaplanowano do 20 grudnia na antenie Polsatu, TVNu i stacji tematycznych oraz w serwisach VoD (Ipla i  player.pl). Kampanię telewizyjną uzupełniają działania w mediach społecznościowych oraz współpraca z influencerami.

Celem wprowadzenia nowej platformy komunikacyjnej jest dotarcie do obecnych konsumentów marki oraz poszerzenie użytkowników o młodszych konsumentów z pokolenia Y i Z. Działania zaplanowane na listopad i grudzień, to dopiero początek szeroko zakrojonych aktywności marki.

Strategię nowej platformy komunikacyjnej marki opracowała agencja MullenLowe Warsaw. Media do kampanii zakupił Initiative; spot wyprodukował dom produkcyjny Lemon; za działania z influencerami odpowiada agencja Gong. Wsparcie PR zapewnia Kolterman Media Communications.

Joanna Hamdan 11620 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.