Carrefour stworzył strefę outlet

Carrefour uruchomił w swoich sklepach nowy koncept - strefę outlet, w której oferuje klientom kilkaset produktów w kategoriach non-food z rabatami do 70%. Na razie testowo.

Koncept stref outletowych testowany jest na razie w trzech wybranych lokalizacjach - w hipermarketach w Warszawie (CH Atrium Targówek), Gdańsku (Galeria Morena) i Krakowie (PH Zakopianka).

W specjalnie oznaczonych strefach na terenie hal sprzedażowych swoich sklepów, Carrefour przygotował ofertę kilkuset produktów niespożywczych, które klienci mogą nabyć - jak informuje operator - w atrakcyjnych cenach i z korzystnymi rabatami sięgającymi nawet do 70%.

Produkty w strefie outlet grupowane są według cen, które rozpoczynają się już od 1 zł. Sieć oferuje szeroką gamę produktów przemysłowych w wielu kategoriach, w tym m.in. artykuły wyposażenia wnętrz, dekoracyjne, sportowe, dla domu, zabawki, RTV/AGD.

Carrefour tłumaczy, że zaproponowanie klientom nowej strefy outlet to wyjście naprzeciw oczekiwaniom odwiedzających sklepy sieci, a szeroka oferta skierowana jest szczególnie do konsumentów poszukujących wyjątkowo korzystnych okazji zakupowych i ciekawych ofert w dobrych cenach. - Carrefour, dbając o konkurencyjne ceny oraz atrakcyjność i dostępność produktów w strefie outlet, chce budować jak najlepsze doświadczenia zakupowe swoich klientów - zapewnia sieć.

Carrefour już od dłuższego czasu testuje różne nowe formaty zarówno w już istniejących placówkach sieci, jak i nie. W końcu października sieć otworzyła na przykład dziewiąty już sklep pod marką Supeco - połączenie dyskontu i hurtowni.

Ilona Mrozowska 3908 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.