"Lepszy początek z Costa Coffee"

Pod takim hasłem zaczęła się kolejna odsłona kampanii wspierającej wprowadzenie na rynek nowych produktów Costa Coffee Home Edition, czyli kaw w wersji do domu.

Ogólnopolska kampania promująca Costa Coffee Home Edition obejmuje działania digitalowe i emisję 8-sekundowych spotów sponsoringowych.

Od początku listopada można je obejrzeć przed rozpoczęciem i po zakończeniu programów w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak: TVN, TVP czy Polsat Film.

Intensywna obecność nowego produktu w internecie i TV wsparta jest także reklamami na billboardach oraz citilightach zlokalizowanych w centrum Warszawy.

Celem wszystkich działań komunikacyjnych Costa Coffee Home Edition jest budowanie świadomości marki, szerokiej oferty oraz jakościowych benefitów produktu. Motywem przewodnim kampanii jest hasło "Lepszy początek z Costa Coffee Home Edition" oraz idea "CO STAnowi o…" – seria kreatywnych pytań, na które odpowiadają jakościowe i smakowe właściwości Costa Coffee w wersji do domu. Każdy z visuali prezentuje również podstawowe warianty produktu.

Za strategię, kreację i produkcję kampanii Costa Coffee Home Edition odpowiada agencja Kalicińscy. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom. Działania PR w obszarze strategii mediowej, media relations i branded content prowadzi agencja Big Picture.

Joanna Hamdan 11576 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.