Biedronka intensywnie jesienią

Dwa nowe otwarcia w jednym dniu, a także powstała w drugiej połowie października pierwsza w Polsce placówka franczyzowa. Biedronka wciąż rozwija skrzydła.

Do tej pory w województwie kujawsko-pomorskim znajdowało się 168 sklepów sieci Biedronka. Od 10 listopada jest ich już 169, za sprawą nowej placówki w położnej 10 minut drogi od Włocławka miejscowości Szpetal Górny. Nowy sklep przy ul. Włocławskiej 47 powstał w formacie 2.0. Ma pięć kas i ok. 750 mkw. powierzchni.

Także od 10 listopada mieszkańcy Lututowa w woj. łódzkim mogą zrobić zakupy w pierwszej Biedronce w tym mieście. Biedronka przy ul. Wieruszowskiej 44  w Lututowie to obiekt wolnostojący, posiadający salę sprzedaży o powierzchni ok. 650 mkw. i 4 kasy tradycyjne.

- Chcemy być jeszcze bliżej lokalnych społeczności, oferując mieszkańcom produkty wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach. Dlatego otwieramy placówkę sieci Biedronka w Lututowie. Zaprojektowaliśmy ją tak, by zakupy były jak najwygodniejsze i bezpieczne - komentuje Mariusz Czarnek, starszy menedżer sprzedaży w sieci Biedronka.

Wszystkich sklepów pod szyldem Biedronka działa obecnie w Polsce ponad 3000.

Sieć rozwija nie tylko placówki własne. 22 października ruszył pierwszy sklep franczyzowy Biedronki w miejscowości Dobrzyca niedaleko Kalisza. Dzięki takiemu rozwiązaniu sieć - jak tłumaczy - otwiera się na współpracę z lokalnymi przedsiębiorcami.

Jak  tłumaczy Ewa Micińska, dyrektor rozwoju biznesu w sieci sklepów Biedronka, otwarcie sklepu Biedronka w modelu franczyzowym to kolejny ważny element strategii rozwoju sieci.

I przekonuje, że współpraca na zasadzie franczyzy to korzyści dla obu stron.

- Lokalny przedsiębiorca, z którym działamy, dostaje od początku pełne wsparcie. Po pierwsze – merytoryczne, ponieważ wyposażamy go w nasze know-how, organizujemy pakiet szkoleń dla niego i reszty pracowników, a także bierzemy na siebie kwestie marketingowe oraz logistyczno-zaopatrzeniowe. Dajemy też coś, co trudno wycenić, czyli poczucie stabilizacji, a jednocześnie niezależności. Wierzymy, że lokalny mieszkaniec-franczyzobiorca najlepiej rozumie społeczność, w której żyje: wie, czego jej potrzeba, jakie ma oczekiwania - mówi Ewa Micińska.

 

 

 

Ilona Mrozowska 4142 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.