Makaron Lubella Jajeczna

W jesiennej kampanii.

2 listopada ruszyła nowa kampania promocyjna makaronu Lubella Jajeczna. Marka odsłania w niej swoje najlepsze atuty.

Nową reklamę Lubelli Jajecznej będzie można zobaczyć w telewizji.

Dodatkowo marka będzie obecna z billboardem sponsorskim przy najpopularniejszych polskich serialach – „M jak miłość” i „Na dobre i na złe”. Kolejnym elementem kampanii jest outdoor.

Lubellę można będzie zobaczyć na kilkuset nośnikach w całym kraju.

Joanna Hamdan 11788 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.