Pedigree dla schronisk

Marka właśnie ruszyła z nową kampanią, aby każdy miłośnik czworonogów mógł w łatwy sposób dołączyć do działań dla dobra psów.

W ramach akcji za każdy, dowolny produkt Pedigree kupiony dla swojego pupila, marka ufunduje jeden kompletny i zbilansowany posiłek dla psa ze schroniska prowadzonego przez Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami w Polsce.

Zakup może zostać dokonany w okresie 22 października - 20 grudnia w jednym z wybranych sklepów sieci stacjonarnych lub online. Pełna lista sklepów jest dostępna na stronie www.pedigree.pl. Aby posiłek dla psa ze schroniska został przekazany, nie jest potrzebna rejestracja paragonu.

Kampanię wspierają też znane osoby, którym leży na sercu los czworonożnych przyjaciół, m.in.: Edyta Herbuś, Magda Steczkowska, Kasia Gandor i Karol Paciorek.

Akcją objęte są wszystkie produkty Pedigree m.in. pełnoporcjowa sucha i mokra karma, a także przekąski stomatologiczne DentaStix pomagające w prawidłowej higienie jamy ustnej psa oraz Ranchos, przysmak, który umila wspólne chwile podczas spacerów czy zabawy. Robiąc coś dobrego dla zdrowia swojego czworonożnego przyjaciela, opiekunowie mogą jednocześnie tworzyć lepszy świat dla zwierząt w schroniskach.

Joanna Hamdan 11794 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.