Na polskim rynku debiutuje nowa marka

Lysol - bo o niej mowa - to marka z ponad 130 letnim doświadczeniem i pozycją światowego lidera w dziedzinie dezynfekcji.

Wchodząc na polski rynek marka stawia przed sobą dwa cele – zapewnienie klientom skutecznych, bezpiecznych i wygodnych w użyciu narzędzi oraz edukacja i zwiększenie świadomości na temat dezynfekcji, tak by nie była ona przejściowym działaniem, ale świadomym nawykiem.

Lysol to jedna najbardziej rozpoznawalnych marek w dziedzinie dezynfekcji na świecie. Premierowe portfolio marki Lysol w Polsce zostało oparte o najpilniejsze zapotrzebowanie rynku. Obejmuje ono aerozol do dezynfekcji powierzchni oraz płyn do dezynfekcji prania. Oba produkty są wysoce skuteczne. Jednocześnie posiadają atest Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – Państwowego Zakładu Higieny.

Aerozol do dezynfekcji powierzchni może być stosowany na licznych powierzchniach, takich jak prysznic, toaleta, klamki, a także na powierzchniach mających kontakt z żywnością np. blaty kuchenne. Jest on dostępny w trzech wariantach zapachowych - górska świeżość, wiosenna świeżość oraz kwiat jabłoni o pojemności 400 ml.

Z kolei płyn do dezynfekcji prania pozwala na skuteczne pozbycie się bakterii i wirusów nawet przy praniu w niskich temperaturach. Płyn występuje w dwóch wariantach pojemnościowych - 720 ml i 1,20 l.

- W dobie pandemii Polacy masowo zaczęli kupować środki do dezynfekcji. W obliczu niedoborów sklepowych decydowali się na zupełnie przypadkowe produkty, których skuteczność w zwalczaniu szkodliwych organizmów często nie była potwierdzona. Wskazuje to jak bardzo początkujący jest nasz stan wiedzy na temat prawidłowej i skutecznej dezynfekcji - mówi Urszula Nadrzycka, dyrektor ds. regulacji w firmie Reckitt Benckiser.

- Dlatego Lysol planując wejście na polski rynek zdecydował się oprzeć swoje działania na edukacji. Wierzymy, że to ona będzie kluczem do zrozumienia wagi efektywnej dezynfekcji, która świadomie wejdzie Polakom w nawyk. Naszym celem jest, by dzięki edukacyjnym działaniom Lysola każda kolejna decyzja zakupowa Polaków w obszarze produktów do dezynfekcji była poparta coraz to lepszą wiedzą o mikroorganizmach, które zagrażają naszemu zdrowiu oraz o sposobie działania produktów biobójczych - dodaje.
 
Wprowadzeniu produktów Lysol na polski rynek towarzyszy kampania edukacyjna "Dezynfekuj, aby chronić tych, których kochasz", której filarem jest budowanie świadomości nt. zasad higieny i skutecznej dezynfekcji. W tym celu marka zaplanowała współpracę z przedstawicielami świata nauki, którzy w cyklu materiałów filmowych i artykułów eksperckich będą pogłębiali wiedzę Polaków na temat prawidłowej higieny i dezynfekcji.

Joanna Hamdan 11794 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.