III edycja Ogólnopolskiego Kongresu FMCG

Startuje już 4-5 listopada.

W tym roku zmienia się również formuła Ogólnopolskiego Kongresu FMCG.

Prezentacje i panele dyskusyjne zostaną zrealizowane online na stronie targispecjal.pl.

Partnerami merytorycznymi są gazety branżowe oraz firmy badawcze i analityczne.

Do udziału zaprosiliśmy czołowych przedstawicieli polskiego handlu i biznesu.

Zrealizujemy także panele: finansowy, przy współpracy z GWW oraz panel mięsny.

Transmisja wszystkich prezentacji, debat oraz panelów dostępna będzie na stronie www.targispecjal.pl i rozpocznie się o godzinie 12:00. W programie Kongresu m.in.:

  • Prezentacja "Jak zmienność sytuacji wpłynęła na polski handel i shoppera. FMCG 2020 w czasie pandemii."
  • Debata "Sektor FMCG w nowej rzeczywistości – scenariusze i wyzwania dla handlu. Branża pod presją pandemii i recesji gospodarczej."
  • Prezentacja "Tysiące sklepów, tysiące potrzeb. Obraz handlu małoformatowego w Polsce w erze pandemii."
  • Debata "Rola sektora hurtowego w strategiach detalistów i dostawców – perspektywy i kierunki rozwoju."
  • Prezentacja "Po pandemii: nowa normalność polskiego konsumenta".
  • Debata "Konsument w świecie po pandemii”.
  • Prezentacja "Zakupy w małych sklepach – jak zmieniał się koszyk zakupowy i jego wartość wraz z kolejnymi miesiącami pandemii".
  • Debata "Małe sklepy po pandemii-jak odpowiedzieć na zmianę potrzeb i perspektyw."
  • Prelekcja "Jak dzięki ekspozycji i komunikacji sprzedać więcej."

 Panel finansowy:

  • (R)ewolucja w raportowaniu – wyzwania nowej struktury JPK_V7
  • Nowe regulacje 2020/2021 - uproszczenia czy utrudnienia podatku VAT?

 Panel mięsny:

  • Czy i jak Covid 19 zmienił branżę mięsną ? Prognozy na najbliższy rok

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.