Lavazza. Lavazza Qualità Rossa

Nowa odsłona, ten sam niepowtarzalny aromat.

Lavazza, włoska marka kawy prezentuje odświeżoną wersję Qualità Rossa. 

Kierując się duchem innowacyjności firmy, popularny wariant został dziś odświeżony i pojawił się na rynku  z nową identyfikacją wizualną, która celebruje wagę przeszłości, a jednocześnie kieruje się ku nowoczesności.

Klasyczna mieszanka o nowoczesnym wyglądzie zaspokoić ma potrzeby smakowe swoich wieloletnich konsumentów, trafiając jednocześnie w gusta młodszych miłośników kawy.

Kluczowe w nowej stylizacji Qualità Rossa jest odnowione logo marki, które przypomina kultową filiżankę do espresso wprowadzoną przez Lavazzę.

Za nową identyfikację wizualną odpowiada agencja „The Branding Letters” z Mediolanu.

Relaunchowi towarzyszy kampania w mediach społecznościowych prowadzona przez Cut The Mustard oraz działania z zakresu media relations, za które odpowiedzialna jest agencja Solski Communications.

Joanna Hamdan 11615 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.