Paola owocuje przyjemnością

Od początku listopada rusza kampania marketingowa syropów owocowych marki z witaminami.

Billboardy sponsorskie emitowane będą w telewizji w trakcie popularnych programów śniadaniowych: Pytanie na śniadanie oraz Dzień dobry TVN.

Dodatkowo od 9 listopada wystartuje kulinarny konkurs w radiu RMF FM "wyślij przepis na owocową przyjemność z Paolą". Słuchacze będą mogli dzielić się swoimi przepisami i zdjęciami, a najlepsze oczywiście zostaną nagrodzone na antenie RMF FM.

W ten sposób Paola chce inspirować słuchaczy do kulinarnych wyzwań, do przygotowywania aromatycznej i rozgrzewającej herbaty, deserów, słodkich dań czy napojów z dodatkiem syropów owocowych marki.

Za koncepcję kreatywną i realizację spotu odpowiadała agencja Bogaczewicz, za planowanie i zakup mediów Grandes Ideas, a za obsługę social mediów Refocus.

Joanna Hamdan 11620 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.