"Ziemniak. Prawdziwy bohater smaku Lay's"

Pod takim hasłem ruszyła nowa kampania promująca markę.

Kampania "Ziemniak, prawdziwy bohater smaku Lay’s" to szerokie wsparcie komunikacyjne, obejmujące tak zasięgowe kanały jak telewizja (link) i media społecznościowe (Facebook, Instagram, YouTube oraz TikTok),
a także dedykowane materiały POS, które zapewnią widoczność w sklepach.

Dodatkowo, zaangażowani do akcji znani influencerzy zwrócą uwagę na fakt, że prawdziwi bohaterowie w codziennym życiu nie zawsze są zauważani i odpowiednio doceniani. Zaproszą do wzięcia udziału w konkursie, polegającym na przedstawieniu bohaterów z własnego otoczenia.

Kampania wystartowała w połowie października i potrwa do końca grudnia 2020 roku. Została przygotowana we współpracy z agencjami H2O Creative oraz VMLY&R, które zapewniły wsparcie kreatywno-strategiczne. Spot telewizyjny został wyprodukowany przez dom produkcyjny Artcore, we współpracy z agencją H2O Creative. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada zespół Media Direction.

Joanna Hamdan 11620 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.