Mars Wrigley. BE-KIND!

Nowa linia przekąsek.

Mars Wrigley wprowadza na polski rynek BE-KIND - markę, która od 16 lat jest znana i ceniona przez konsumentów w USA.

Przekąski BE-KIND to pożywne batony, które są oparte na orzechach (min. 51% składu) i zawierają mniej niż 170 kcal na porcję. Produkty mają prosty skład, bez sztucznych aromatów i konserwantów. Są odpowiednie dla wegetarian.

Batony BE-KIND dostępne będą w 4 wersjach smakowych: prażone w miodzie orzechy i sól morska, migdały i kokos, migdały w karmelu i sól morska, oraz orzechy w ciemnej czekoladzie z solą morską.

Produkty BE-KIND zadebiutowały na polskim rynku 28 października. Początkowo dostępne będą w sieci Żabka, a od końcówki listopada w szerokiej dystrybucji.

Joanna Hamdan 11620 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.