Zbyszko Company. Roko Black & Green

W nowej odsłonie.

Z etykiet znajdujących się na napojach o pojemności 555 ml tryska drapieżna owocowość, podkreślająca bardzo ekspresyjny obraz smaku.

Grafika opakowania inspirowana jest trendami obowiązującymi w dzisiejszym świecie nastolatków. Z kolei projekt etykiet znajdujących się na butelkach o pojemności 1,25 l oparty jest na egzotycznych, kolorowych wzorach podkreślających soczystość i owocowość napoju oraz dynamiczny, energetyczny, barwny świat Roko.

Roko dostępne jest w dwóch wariantach smakowych – Black oraz Green, w poręcznych i funkcjonalnych butelkach 555 ml oraz 1,25 l.

Joanna Hamdan 11586 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.