Uber Eats przedłuża bezprowizyjny odbiór osobisty

Będzie on możliwy z każdej restauracji aż do końca roku.

W związku z kolejnym zamknięciem lokali gastronomicznych w całej Polsce, Uber Eats wprowadza nowe środki mające na celu wsparcie lokalnych biznesów restauracyjnych, dostawców oraz klientów w tym trudnym czasie.

Aby zapewnić wysoki popyt na zamówienia, platforma już od wielu tygodni uruchamia regularne promocje, zachęcające użytkowników do korzystania z oferty dostawy z ulubionych lokali. Dodatkowo Uber Eats wprowadza możliwość zamawiania dań na wynos (pick-up) za pośrednictwem swojej platformy bez prowizji. Dzięki systemowi śledzenia i powiadomień użytkownicy nie muszą czekać w kolejce po swoje danie, oraz mogą opłacić je za pośrednictwem aplikacji przed odbiorem.

Ponadto Uber Eats przywrócił funkcję otrzymywania darmowych dziennych wypłat za zamówienia realizowane za pośrednictwem platformy.

Dodatkowo ułatwił nowym restauracjom dołączenie do platformy, nawet bez dodatkowych kosztów, oraz przyspieszył sam proces wdrażania. Dzięki tego typu działaniom tylko w okresie od stycznia do kwietnia tego roku liczba nowych restauracji dostępnych na platformie wzrosła o 188%.

W ciągu ostatnich 5 miesięcy Uber Eats uruchomił także usługę dostawy zakupów ze stacji Shell, BP oraz sklepów Żabka. Od momentu nawiązania współpracy, ilość obsługiwanych punktów wzrosła dwukrotnie a w ofercie dostępnej na platformie znajduje szeroki wybór produktów, takich jak nabiał, pieczywo, napoje, gotowe dania, oraz artykuły pierwszej potrzeby. Podobnie jak w przypadku zamówień z restauracji, dostawy zakupów są realizowane tego samego dnia w średnim czasie około 32 minut.

Oprócz możliwości odbioru osobistego Uber Eats wprowadził również możliwość “bezdotykowej dostawy”, która pozwala użytkownikom poprosić kuriera o pozostawienie zamówienia pod drzwiami lub w wyznaczonym miejscu. Uber Eats regularnie przypomina użytkownikom o tej funkcji, poprzez wyróżnianie jej w swojej aplikacji.

Mając na uwadze bezpieczeństwo oraz higienę dostaw, restauracje i kurierzy współpracujący z Uber Eats regularnie otrzymują wiadomości przypominające im o podstawowych krokach, jakie mogą podjąć, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się wirusa, korzystając z porad organów zdrowia publicznego. Komunikaty dotyczące bezpieczeństwa dostaw kierowane są także w formie powiadomień do użytkowników zarówno przed dokonaniem, jak i przed odebraniem zamówienia.

Aby wesprzeć dostawców, którzy mogą być osobiście dotknięci obecną sytuacją, firma zaoferuje pomoc finansową każdemu aktywnemu kurierowi, u którego zdiagnozowano COVID-19, lub który zostanie poproszony o samodzielną izolację przez organy publicznej służby zdrowia. Wsparcie to będzie udzielane przez okres do 14 dni w czasie, gdy ich konto jest zablokowane.

Dodatkowo nowi kurierzy, którzy chcą zarabiać za pośrednictwem Uber Eats, mogą dołączyć do platformy korzystając z uproszczonego i usprawnionego procesu rejestracji, dzięki któremu mogą zacząć realizować zamówienia jak najszybciej i przy zachowaniu procedur bezpieczeństwa.

Odkąd firma zawitała nad Wisłą ponad 3 lata temu, do oferty aplikacji dołączyło 39 miast, zaczynając od Warszawy. Dzisiaj oprócz stolicy, są to: Kraków, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Łódź, Katowice, Lublin, Bydgoszcz, Toruń, Gliwice, Sosnowiec, Zabrze, Białystok, Szczecin, Rzeszów, Kielce, Radom, Olsztyn, Częstochowa, Ruda Śląska, Chorzów, Bytom, Dąbrowa Górnicza, Rybnik, Tychy, Bielsko-Biała, Zielona Góra, Gorzów Wielkopolski, Płock, Tarnów, Kalisz, Włocławek, Legnica, Koszalin i Wałbrzych. Z usługi korzysta już ponad 2 miliony użytkowników. Rosnąca popularność aplikacji nad Wisłą szybko sprawiła, że Polska stała się jednym z największych rynków dla tej platformy w całej Europie.

Usługa Uber Eats jest obecnie dostępna w ponad 6000 miast, w 45 krajach na całym świecie. Umożliwia użytkownikom zamawianie posiłków z ponad 400 tysięcy restauracji.

Joanna Hamdan 12900 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.