Frisco wychodzi poza Warszawę!

Jak informuje firma jeszcze w tym roku mieszkańcy Wrocławia będą mogli zrobić zakupy przez internet, korzystając z usługi Frisco.pl.

Na Frisco.pl klienci mogą wybierać spośród tysięcy produktów w cenach na poziomie hipermarketów: zarówno świeżych owoców, warzyw, mięs, ryb czy nabiału jak również szerokiego asortymentu produktów ogólnospożywczych i gospodarstwa domowego.

Specjalnie dla wrocławian, oferta zostanie wzbogacona o produkty lokalnych dostawców, a także ekologiczne oraz wegańskie artykuły od polskich producentów.

Produkty będą porcjowane i pakowane bezpośrednio u dostawców pod indywidualne zapotrzebowanie, przewożone do magazynu Frisco.pl we Wrocławiu, a następnie dostarczane specjalnymi Frisco Vanami (samochodami z chłodnią) - do domu zamawiającego. Kierowca zostawi zakupy pod drzwiami, a płatność została ograniczona do metod online. Za dostawę przy zamówieniu powyżej 250 zł klienci nie muszą płacić za dostawę.

Dodatkowo w celu zwiększenia bezpieczeństwa klientów i pracowników, zgodnie z wytycznymi WHO i Głównego Inspektora Sanitarnego - przed wejściem na teren firmy pracownicy przechodzą kontrolę stanu zdrowia oraz zakładają maseczki ochronne i jednorazowe rękawiczki.

Zakupy online będą dostępne dla mieszkańców Wrocławia jeszcze w tym roku, natomiast już teraz klienci mogą zapisywać się do newslettera, by dowiedzieć się jako pierwsi o starcie usługi i otrzymać prezent przy pierwszych zakupach.

Frisco.pl to największy supermarket internetowy w Polsce, będący nowoczesną i wygodną alternatywną dla dużych zakupów spożywczych w sklepach stacjonarnych. Od ponad 14 lat budowało swoje doświadczenie w aglomeracji warszawskiej. W stolicy sklep dowozi zakupy już do blisko 120 tys. gospodarstw domowych.

Frisco.pl oferuje szeroki asortyment produktów oraz ceny na poziomie hipermarketów. Frisco.pl posiada własne zaplecze magazynowe z zaawansowanym systemem obsługi zamówień. By zapewnić najwyższą jakość produktów świeżych, są one porcjowane i pakowane bezpośrednio u dostawców pod indywidualne zapotrzebowanie. Zamówienia są następnie dostarczane pod wskazany adres od poniedziałku do niedzieli w określonej przez klienta godzinie.

- Klienci cenią nas za wysoką jakość świeżych produktów, punktualność dostaw i kompletność zamówień osiągającą aż 99,6% artykułów. Wierzymy, że dzięki tym przewagom mieszkańcy Wrocławia odkryją zupełnie nową jakość zamawiania produktów spożywczych przez internet, które szczególnie w obecnej sytuacji są pożądaną alternatywą dla zakupów w tradycyjnych sklepach - mówi Jacek Palec, prezes Frisco.pl.

Joanna Hamdan 11620 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.