PGS poszerza ofertę marek własnych

Do liczących ponad 400 kategorii produktów marek własnych już w najbliższych dniach dołączą kolejne - zapowiada Polska Grupa Supermarketów. Wzmocnienie oferty własnych brandów wiąże się bezpośrednio z uruchomieniem nowego centrum logistycznego.

Na zdjęciu: Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów

Od ponad trzech lat Polska Grupa Supermarketów sukcesywnie rozwija linie marek własnych O… Dobre. Pewne. Twoje! Spiżarnia Dworska i Włącz BIO mających z jednej strony zapewnić przewagę konkurencyjną firmy, a z drugiej zacieśnić współpracę między polskimi producentami, dystrybutorami oraz detalistami sektora spożywczego.

W tym roku do oferty sklepów zrzeszonych w PGS dołączyły m.in. produkty alkoholowe – będące hitem sprzedażowym piwa marki BRNX oraz wina z hiszpańskiej winnicy - Dispensa Del Maniero. Jak zapowiadają przedstawiciele Grupy, w najbliższych miesiącach planowane są kolejne premiery: rozszerzona zostanie kategoria słonych przekąsek o chipsy ziemniaczane, a także zadebiutuje pieczywo o przedłużonej trwałości.

 Z początkiem 2021 roku marka O… Dobre. Pewne. Twoje! wzbogaci się o kategorię soków i napojów owocowych, natomiast na wiosnę zaplanowano 10 kolejnych produktów w kategorii lodów. Rozszerzona zostanie również oferta mrożonek.

Wraz z dalszym rozwojem private labels przedstawiciele Polskiej Grupy Supermarketów liczą na nawiązanie kolejnych relacji biznesowych z lokalnymi producentami i dostawcami. Poszerzenie w najbliższym półroczu oferty marek własnych do 600 indeksów możliwe będzie m.in. dzięki wzmocnieniu kanału dystrybucji. Już w styczniu pod Warszawą zostanie uruchomiony nowy magazyn centralny, za sprawą czego przeorganizowany zostanie również system logistyczny, pozwalający teraz na codzienne dostawy do zrzeszonych sklepów.

Poza wspomnianymi premierami, PGS chce wprowadzić do swoich sklepów nowe produkty kulinarne (w tym kostki rosołowe, przyprawy w płynie, zupki błyskawiczne oraz poszerzyć linię dań gotowych) sygnowane logiem O… Dobre. Pewne. Twoje. Grupa nie wyklucza zaprezentowania kolejnych konserw mięsnych i rybnych, jak również wzmocnienia oferty marki produktów ekologicznych – Włącz BIO.

- Naszym priorytetem na najbliższe miesiące jest poszerzenie oferty marek własnych, która wpisze się w bieżące oczekiwania naszych klientów. W ostatnich tygodniach rozszerzyliśmy współpracę o kolejnych lokalnych producentów i dostawców, jednak w związku z dynamicznym rozwojem trzech naszych głównych marek zamierzamy zaprosić do rozmów kolejnych potencjalnych partnerów – mówi Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów.

BRNX – nowa gwiazda private label

W związku z gorącym przyjęciem rynkowym dwóch odmian piw marki BRNX (4,5% oraz 7,2%), Polska Grupa Supermarketów zapowiedziała wdrożenie kolejnych jego wariantów: bezalkoholowego oraz megamocnego.

Odmiana bezalkoholowa (<0,5% lub 0,0%) będzie bezpośrednią odpowiedzią na bieżące zapotrzebowanie konsumentów. Kategoria ta posiada już 5% udział w rynku, a wg firmy Nielsen Connect w samym marcu i kwietniu br. sprzedaż piwa bezalkoholowego wzrosła aż o 30%.

- Wzmocnienie marki piwnej to jedno z najpoważniejszych wyzwań, jakie postawiliśmy sobie na najbliższe lata. Chcemy zdyskontować sukces BRNX-a i uczynić z niego markę ogólnodostępną. Już dziś prowadzimy coraz bardziej zaawansowane rozmowy nad szerszą dystrybucją naszego piwa – zapowiada Michał Sadecki.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.