Selfie Space w Blue City

Złota lub srebrna przestrzeń, pokój luster, a może miejsce, gdzie świat stoi do góry nogami? W warszawskim Blue City otwarto Selfie Space, w którym można zrobić oryginalne zdjęcia i filmy.

W Stanach Zjednoczonych specjalnie przygotowane przestrzenie do robienia atrakcyjnych fotografii robią furorę. W Polsce takie pomysły dopiero raczkują, a Selfie Space by Blue City dodatkowo jest pierwszym miejscem, gdzie będzie można się świetnie bawić bez żadnych opłat.

- Klientami Blue City są osoby w każdym wieku, dlatego Selfie Space zostało zaprojektowane tak, aby było atrakcyjne dla całych rodzin – mówi Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City. - Jego wnętrze wygląda dobrze nie tylko na Instagramie. Może być również interesujące dla twórców krótkich form wideo. Zastosowane światła i rekwizyty pozwolą na nagranie wyjątkowych TikToków czy relacji Instagram Stories - uważa.

Dodaje, że Selfie Space by Blue City będzie również miejscem spotkań gwiazd Instagrama i TikToka, oraz okazją do zrobienia sobie z nimi wymarzonego selfie i zdobycia autografu.

Selfie Space w Blue City zajmuje 360 mkw. i znajduje się na poziomie -1, obok Media Markt. Składa się na niego dziewięć efektownych przestrzeni. Oto one:

Pokój Świateł. Biała przestrzeń i światło trzech lamp powodują, że każdy może się tu poczuć jak bohater bajki. Oświetlona osoba będzie bawiła się swoim wielobarwnym cieniem – żółtym, zielonym i czerwonym.

Pokój Iluzji. Każdy odwiedzający to miejsce będzie miał wrażenie, że świat stanął na głowie. Przymocowane do ściany taboret, stół, łóżko i wazon z kwiatami sprawią, że osoba na zdjęciu będzie wyglądała, jakby unosiła się nad tą przestrzenią.

Blue Room. To pokój, który już swoją nazwą w oczywisty sposób nawiązuje do Centrum Handlowego Blue City. Jego wnętrze jest w kolorze niebieskim.

Art Room. Bogactwo kolorów sprawi, że obok tej przestrzeni nie będzie można przejść obojętnie. Tłem do zdjęć jest pozorny artystyczny nieład. Ale tak naprawdę ustawienie każdego z elementów i dobór kolorów to dobrze przemyślana kompozycja. Zdjęcia, które tutaj powstaną, będą po prostu niepowtarzalne.

Glam Room. W takim wnętrzu każdy poczuje się jak bohater profesjonalnej sesji zdjęciowej na okładkę magazynu modowego. Tu prostota spotyka się z elegancją. Oszczędność kolorów i kształtów sprawiają, że to postać ze zdjęcia będzie na pierwszym planie. Swing huśtawka wyróżnia się prostym i funkcjonalnym designem.

Pokój Srebrny. W jednej chwili każda wchodząca tutaj osoba poczuje się jak na imprezie. Efekt ten osiągnięto dzięki zastosowanym tutaj srebrnym płytkom i kuli dyskotekowej.  

Music Room. Głośniki to nie tylko sprzęt muzyczny, który ma przeznaczenie praktyczne. Te stylowe mogą służyć za niepowtarzalne tło do zdjęć. Klimat pokoju dopełnia biała gitara.

Pokój Złoty. Kto nie chciał choć raz poczuć się jak król czy królowa? W tej przestrzeni każdy tego zasmakuje. Zagwarantują to złoty tron i mieniąca się złotem ściana.

Pokój Luster. Największy i najbardziej efektowny pokój, nie tylko za sprawą luster, ale również dzięki kolorowym światłom.

Blue City to warszawskie centrum handlowe czwartej generacji, łączące funkcję handlową, rozrywkową i biurową. Oferuje ponad 200 sklepów, punktów gastronomicznych, usługowych i rozrywkowych, kino, klub fitness, liczne atrakcje dla dzieci oraz kilkadziesiąt wydarzeń specjalnych rocznie. Na trzech najwyższych piętrach centrum funkcjonuje strefa gastronomii i rozrywki, która jest otwarta również we wszystkie niedziele.

 

 

Katarzyna Pierzchała 3920 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.