Startuje kampania nowych kapsułek Möller’s

Kampania "Codzienny Traning Odporności" jest obecna w TVN, Polsat i ich kanałach tematycznych, a także w social mediach.

Należąca do Orkla Care marka Möller’s wprowadza na rynek nowe kapsułki dla dorosłych.

- Chcemy zachęcić do Möller’s Complex osoby, które nie przyjmują tranu w płynie ze względu na specyficzny smak oraz konsumentów poszukujących preparatów łączących zawarte w tranie kwasy omega-3 z wysoką dawką witaminą D3, wspierających odporność, ale również mózg oraz serce. Innowacyjność kapsułek wynika z zastosowania technologii No-Flux, która dzięki uwalnianiu składników aktywnych w jelitach, nie pozostawia posmaku ryby. Wprowadzenie produktu będzie wspierane nowym spotem, powstałym na bazie platformy komunikacyjnej „Traning czyni Mistrza” stworzonej przez Communication Unlimited w 2017 - informuje Izabela Jagodzik, marketing manager Health Orkla Care. 

Kampania „Codzienny Traning Odporności” jest obecna w TVN, Polsat i ich kanałach tematycznych, a także w social mediach.

Koncept kreatywny i komunikację nowego suplementu diety Möller’s Complex opracowała agencja Communication Unlimited wspólnie z Orkla Care.

Joanna Hamdan 11585 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.