Polmarket świętuje 23 urodziny

Z tej okazji sieć przygotowała moc atrakcji.

Pierwszym elementem urodzinowych atrakcji jest program lojalnościowy z nową linią produktów marki Zavio Prestigio. Klienci podczas codziennych zakupów kolekcjonują znaczki, których odpowiednia liczba uprawnia do zakupu garnków, patelni, brytfann i sztućców marki Zavio Prestigio z 50% rabatem.
 
Następnym punktem programu jest "Urodzinowa Loteria" e-zdrapkowa, w której główną nagrodą jest samochód Hyundai i20. Na klientów czekają  także bony o łącznej wartości blisko 100 000 zł na zakupy w Polomarkecie, a także wiele innych nagród rzeczowych, których organizator przewidział 10 500.
 
W tym roku tradycyjne zdrapki wręczane przez kasjerów zastąpią ich bardziej ekologiczne wersje elektroniczne. Po jednorazowej rejestracji na stronie loterii, klient będzie miał możliwość sprawdzenia po każdych zakupach, ile nowych losów mu przysługuje.
 
Aby wziąć udział w loterii, wystarczy zrobić zakupy za co najmniej 40 zł z użyciem Polokarty lub e-Polokarty i zachować paragon. Zakupów można dokonać również w aplikacji Polomarketu, opłacić je bezpiecznie online i odebrać w sklepie bez konieczności pojawienia się na sali sprzedaży.
 
Dodatkowe losy przysługują m. in. za zakup produktów oznaczonych informacją „Kup i wygraj”. Następnie dane z paragonu należy zarejestrować na stronie www.poloteria.pl, by sprawdzić liczbę wirtualnych zdrapek. Wszystkie zdrapki, które nie zagwarantują nagrody natychmiastowej, biorą udział w losowaniu nagrody tygodniowej i nagrody głównej. Loteria potrwa od 21 października do 10 listopada. Losowanie nagrody głównej odbędzie się 16 listopada. Szczegółowy regulamin akcji znajduje się na stronie www.poloteria.pl. Przez okres trwania loterii sieć Polomarket co tydzień gwarantuje urodzinowe hity cenowe, czyli produkty w cenach promocyjnych.  
 
Ponadto już niedługo w sklepach sieci Polomarket ponownie pojawią się maskotki - Polozaury. Pluszaki otrzymać będzie można za darmo, kolekcjonując naklejki odbierane w kasie lub ich elektroniczne wersje w aplikacji mobilnej Polomarketu. Przesympatyczne gady znajdą się także w serii programów kulinarnych na kanale YouTube "Na Szlaku Smaku". Wraz z prowadzącym – Michałem Bałazym, promować będą, zdrowe nawyki żywieniowe.
 
Joanna Hamdan 11620 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.