2+2: wielka urodzinowa promocja w Kontigo

To już 6. urodziny sieci sklepów kosmetycznych Kontigo, rozwijanej przez Grupę Eurocash. Z tej okazji dziś ruszyła promocja dla klientek - 2+2 na cały asortyment w sklepie online i placówkach stacjonarnych.

W ofercie Kontigo znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, makijażu oraz zapachy i akcesoria, w tym marki dostępne na wyłączność.

– Stale poszerzamy portfolio kosmetyków naturalnych, podążając za oczekiwaniami naszych klientek. Mocno stawiamy także na marki, którymi dysponujemy na wyłączność – mówi Magdalena Dąbrowska, menadżer ds. marketingu w Kontigo. - Rozwijamy te już dobrze znane, jak np. Biolove, a także wprowadzamy zupełnie nowe, jak Moonish Natural – naturalne kosmetyki do makijażu czy Hempure – serię bazującą na oleju z konopi siewnej – podkreśla.

Dobrym momentem na zapoznanie się bogatą ofertą kosmetyków naturalnych jest urodzinowa promocja 2+2. W dniach 22-25 października przy zakupie 4 produktów, 2 najtańsze otrzymamy za 2 grosze.

A teraz małe podsumowanie sześciolecia działalności sieci. W tym czasie Kontigo rozwinęło prężnie działający sklep online oraz otworzyło ponad 30 sklepów stacjonarnych. – W naszych działaniach mocno stawiamy na jakość. Zależy nam, aby każda kobieta, która robi zakupy w Kontigo, była usatysfakcjonowana wyborem produktów, dlatego może liczyć na profesjonalne doradztwo naszych konsultantów oraz stałe poszerzanie oferty – mówi Magdalena Dąbrowska.

W sklepach kosmetycznych dostępne są takie marki pielęgnacyjne jak: Mokosh, Resibo, Biolove, Holika Holika, D’alchemy, Sentido czy Miya. Ponadto jest szeroki wybór konwencjonalnych kosmetyków do makijażu, jak i tych stworzonych we współpracy z Harry’m Jeffersonem (Rosie, Mystik) czy zapachy Sandry Kubickiej.

Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych należących do Grupy Eurocash. Koncept powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. Kontigo to sklepy kosmetyczne, w których dostępny jest najszerszy wachlarz kosmetyków naturalnych na polskim rynku.

Katarzyna Pierzchała 3944 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.