Chupa Chups z kampanią na Halloween

W ramach dedykowanej akcji użytkownicy będą mogli wypróbować m.in. specjalny filtr na instastories inspirowany lizakami Chupa Chups 3D Czacha.

W tym roku, z okazji Halloween, Chupa Chups wychodzi do konsumentów z dedykowaną kampanią prowadzoną w kanałach Social Media.
 
Do zabawy marka zaangażowała TikTokerów, którzy na swoich kanałach na TikToku pokażą jak lizak Chupa Chups 3D Czacha może zmienić zwykły dzień w najstraszniejsze Halloween. "Potworne" stylizacje pojawią się także na Instagramie. Grupa zaangażowanych w kampanię influencerów pokaże się w wyjątkowej odsłonie – makijażach nawiązujących do trójwymiarowej Czachy Chupa Chups.

Kampania promująca lizaki Chupa Chups 3D Czacha realizowana na TikToku i Instagramie potrwa do listopada.

Joanna Hamdan 11585 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.