Urządzenia oczyszczające wjeżdżają na Orlen

PKN Orlen wyposaża stacje paliw w dodatkowe urządzenia zwiększające bezpieczeństwo klientów i pracowników. Do końca października br. w całej sieci będą działać specjalistyczne urządzenia oczyszczające i filtrujące powietrze.

Również dla kierowców przygotowano rozwiązania przyspieszające tankowanie i ułatwiające płatność za paliwo. W ofercie wszystkich stacji dostępne są maski ochronne oraz płyn do dezynfekcji.

- Stacje paliw są kluczowe dla funkcjonowania całej gospodarki i społeczeństwa. W trosce o bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników stacji konsekwentnie podwyższamy standardy obsługi na stacjach paliw, których celem jest ograniczenie ryzyka związanego z rozprzestrzenianiem się koronawirusa – mówi Daniel Obajtek, prezes zarządu PKN Orlen.

Podkreśla, że od początku pandemii firma podejmowała wiele działań, dzięki którym starała się zapewnić bezpieczeństwo w jej obiektach. - Teraz jako pierwsi w Polsce wyposażamy stacje w profesjonalne sterylizatory pomieszczeń – podkreśla.

Docelowo sterylizatory znajdą się na wszystkich 1792 stacjach paliw koncernu. Na bieżąco będą filtrować i oczyszczać powietrze. Również sieci zagraniczne należące do Grupy wprowadzą takie rozwiązania w swoich obiektach.

 Ekspresowe tankownie i płatności

W całej sieci Orlen kierowcy mogą także płacić za paliwo bezpośrednio przy dystrybutorze, korzystając z aplikacji Vitay z usługą Orlen Pay. Pozwala ona zapłacić za tankowanie bez konieczności wchodzenia do budynku stacji. Klienci, którzy korzystają z aplikacji otrzymają fakturę i mają naliczane punkty Vitay. Orlen Pay umożliwia nie tylko zakup paliwa, ale także innych produktów dostępnych na podjeździe, m.in. płynu do dezynfekcji rąk czy płynu do spryskiwaczy, a na wybranych stacjach również zakup myjni. Zakupy można realizować ze zniżką wynikającą z Karty Dużej Rodziny lub karty rabatowej BiznesTank.

Co więcej, na wybranych 382 stacjach paliw Orlen w Polsce płatność za tankowanie bez wchodzenia do budynku stacji umożliwiają mobilni kasjerzy. To pracownicy stacji wyposażeni w tablet z mobilną aplikacją kasową, drukarkę fiskalną oraz terminal płatniczy, które umożliwiają przyjęcie płatności za paliwo bezpośrednio na podjeździe. U mobilnego kasjera można kupić dowolny produkt z całej oferty stacji. Orlen uruchomił również na 300 stacjach tzw. kasy ekspresowe umieszczone przy drzwiach wejściowych.

Na wszystkich stacjach koncernu w regularnej sprzedaży dostępne są płyny do dezynfekcji rąk produkowane przez Orlen Oil, a także maski ochronne, pochodzące głównie od krajowych producentów. Ponadto dla klientów dostępne są jednorazowe rękawiczki. Dystrybutory paliwowe i wnętrze sklepu oraz myjnie są regularnie dezynfekowane, a klienci są informowani o konieczności zachowania odstępu przebywając w obiekcie.

W celu wzmocnienia przekazu i zwiększenia świadomości wśród odwiedzających stacje, koncern rozpoczął kampanię wizerunkową „Tak dbamy o Twoje bezpieczeństwo”, którą można zobaczyć w Internecie oraz usłyszeć w radiu.

 

Katarzyna Pierzchała 3920 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.