French Touch: teraz również z marką własną

Od 17 do 31 października trwa ogólnopolska akcja handlowa French Touch. W 6500 punktach sprzedaży będzie można kupić francuskie produkty w promocyjnych cenach. W tym w sieci Biedronka.

Dostęp do ofert przygotowanych w ramach akcji jest możliwy dzięki nowej mobilnej aplikacji French Touch do ściągnięcia bezpłatnie w App Store i Google Play, przygotowanej przez partnera technologicznego akcji - ImpiCode. Podobnie jak w ubiegłych latach oferty specjalne będą dostępne również na FP akcji oraz w magazynie French Touch La Belle Vie, dystrybuowanym bezpłatnie w sieciach Relay, Inmedio, Aelia Duty Free w największych miastach w Polsce. 

W tegorocznej akcji handlowej bierze udział wiele marek, m.in. Biedronka, President, Bonduelle. Tej jesieni w sklepach sieci Biedronka klienci znajdą produkty pochodzące z Francji. Nowością podczas tegorocznej akcji jest wprowadzenie do sprzedaży produktów sygnowanych marką French Touch.

- Produkty na licencji French Touch to naturalny krok w naszej strategii rozwoju - mówi Daniel Teboul, prezes agencji Cryptone. - Wszystkie produkty, które wprowadzamy pod marką French Touch są synonimem najwyższej jakości, którą gwarantują miejsce i wieloletnia tradycja wytwarzania - dodaje organizator akcji French Touch w Polsce.

W portfolio produktów na licencji French Touch znajdą się francuskie produkty, a wśród nich szeroki wybór francuskich win. - W ramach akcji wprowadzamy do sprzedaży specjalną, limitowaną edycję wody toaletowej od marki Les Petits Plaisirs. A od marki Le petit Olivier m.in. oryginalne mydło marsylskie, które produkowane jest według tradycyjnych receptur w małych manufakturach we Francji – mówi Aneta Terrier, odpowiedzialna za dystrybucję obu marek kosmetycznych w Polsce.

Wśród produktów kosmetycznych dostępnych w ramach akcji French Touch znajdują się również produkty marki Evoluderm, a wśród nich żele pod prysznic, szampony oraz kremy. Wszystkie produkty będą dostępne w sieci Biedronka, będącej głównym partnerem akcji French Touch w Polsce.

Poza tym na czas trwania akcji sieć sklepów wolnocłowych Aelia Duty Free wyselekcjonuje francuskie produkty, tj. wina, szampany, a także perfumy francuskich marek jak Cacharel, T.Mugler, Lanvin, na które będą obowiązywały rabaty nawet do 40%. Oferta będzie dostępna zarówno w sklepach stacjonarnych na lotniskach w Krakowie, Warszawie i Gdańsku, jak i w sklepie internetowym sieci.

 

Katarzyna Pierzchała 3920 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.